امدادرسانی جمعیت هلال ‌احمر فارس به ۴۴۰ فرد حادثه دیده تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی

درویشی گفت: نجاتگران جمعیت هلال ‌احمر فارس از ۸ تا ۱۱ دی به ۴۴۰ فرد حادثه دیده تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در استان امدادرسانی کردند و به تعدادی از حادثه دیدگان نیز اسکان اضطراری داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (شنبه 11 دی) با اشاره به امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس به محصوران در سیل و آبگرفتگی در جمع خبرنگاران گفت: با حضور 99 امدادگر و نجاتگر استان فارس از 8 دی تا ساعت 8 روز 11 دی به هموطنان محصور در سیل و آبگرفتگی خدمت ‌رسانی و خدمات امدادی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: 9 شهرستان استان شامل سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، لامرد، فیروزآباد و اقلید در این مدت تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته بودند.

وی اضافه کرد: امدادگران هلال ‌احمر فارس به ارائه خدمات شبانه ‌روزی در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان در این ایام پرداختند و 22 تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شد و سایر تیم ها نیز در حال آماده باش هستند.

درویشی اعلام کرد: نجاتگران جمعیت هلال ‌احمر فارس در این بازه زمانی به 440 فرد حادثه دیده امدادرسانی کردند و اقلام غذایی و زیستی شامل نایلون، پتو، بسته غذایی، چادر، موکت، والور، برنج، حبوبات و قند بین حادثه دیدگان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در این 9 شهرستان توزیع شد و به تعدادی از حادثه دیدگان نیز اسکان اضطراری داده شده است.

وی تاکید کرد: به 144 خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی نیز امدادرسانی شد و در این عملیات ها از 2 دستگاه موتور آب کش و 15 دستگاه خودرو کمک دار سبک و 6 آمبولانس استفاده شد.

کد خبر 1133067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha