سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی»، باعث شناخت چهره های ادبی در فارس شد

اشرافی گفت: سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی»، باعث شناخت چهره های ادبی در فارس شد و این کنگره دستاوردهای زیادی دارد که جنبه بین المللی و فرامرزی شدن ادبیات پایداری و ملل از جمله آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ارسلان اشرافی»، امروز (شنبه 11 دی) در نشست خبری معرفی برگزیدگان سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی»، گفت: حادثه شهادت شهید سلیمانی که به عنوان فرستاده سیاسی جمهوری اسلامی ایران، مورد هجوم پهبادهای ارتش آمریکا قرار گیرد و این واقعه بازتاب های مختلفی داشت و کنگره ها و همایش های مختلفی پیرامون این موضوع برگزار شد.

عضو دبیرخانه و داور سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» با اشاره به اینکه روند و بررسی موضوع از دید شعرا عظمت این رویداد را بیشتر مشخص می کند، تاکید کرد: مسائل فرهنگی جدای از مسائل حقوقی نیست.

معاون دادگستری فارس اضافه کرد: سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی»، باعث شناخت چهره های ادبی در فارس شد و این کنگره دستاوردهای زیادی دارد که جنبه بین المللی و فرامرزی شدن ادبیات پایداری و ملل از جمله آن بود و شهادت شهید سلیمانی عامل وحدت ملی محسوب می شود.

کد خبر 1133169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha