ایجاد تور بازدید مجازی از نمایشگاه های بین المللی فارس

فرهادی گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تمام نمایشگاه های برگزار شده در این مرکز نمایشگاهی را به صورت تور بازدید مجازی در دسترس عموم قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (شنبه 11 دی) با اشاره به افزوده شدن امکان جدید برای بازدید از نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با ارتقای برنامه ‌های خدمات الکترونیک، اطلاع رسانی و گسترش راه‌ های ارتباطی نوین و تسهیل در روند بازدید از نمایشگاه ها بدون محدودیت زمانی و مکانی، تمام نمایشگاه های برگزار شده در این مرکز نمایشگاهی را به صورت تور بازدید مجازی در دسترس عموم قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این اقدام با هدف بهره وری حداکثری از فرصت‌ها و تداوم و تاثیر بیشتر نمایشگاه ها برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تور مجازی با شبیه سازی حضور فیزیکی در مکان مورد نظر، تاثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به فیلم و عکس دارد و باعث می شود تا مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را در فضای برگزاری نمایشگاه مورد نظر حس کنند.

فرهادی تاکید کرد: با فعال شدن تور بازدید مجازی، غرفه ها و فضای هر نمایشگاه به صورت مداوم در دسترس علاقمندان خواهد بود و بازدید کنندگان می توانند بعد از اتمام هر نمایشگاه با مراجعه به وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از طریق تور بازدید مجازی ضمن از غرفه ها بازدید کنند و به اطلاعات ارتباطی مشارکت کنندگان مانند آدرس، شماره تماس، کاتالوگ محصولات و خدمات و ... دسترسی داشته باشند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر تور بازدید مجازی 2 نمایشگاه صنعت ساختمان و لوازم خانگی که در امسال برگزار شدند در وبسایت بارگزاری شده است.

کد خبر 1133202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha