حامیان مقاومت در الجزایر هم پیمان با حاج قاسم هستند

معاون هماهنگ کننده عمومی مجمع جهانی حمایت از مقاومت در الجزایر گفت: شهید حاج قاسم شهید ما است قبل از اینکه شهید ایران باشد و ما با او پیمان می بندیم که بر این راه هستیم و به پیش می رویم تا پیروزی و آزادی مسجد الاقصی و آزادی امت از چنگال آمریکا.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر محمد الطیب شنبه (۱۱ دی) در همایش «شهید قدس، قهرمان مقاومت» که با حضور جمعی از اعضای هیئت رییسه و هیئت اجرایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشورهای اسلامی و غیراسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛ گفت: از الجزایر مکان شهدا و انقلاب به سوی ایران؛ کشور انقلاب و شهادت و مقاومت آمده ام تا مراتب تسلیت خود را تقدیم کنیم نه برای شما بلکه برای خودمان.

 

 

معاون هماهنگ کننده عمومی مجمع جهانی حمایت از مقاومت در الجزایر افزود: به خاطر شهادت الگو و اسوه، شهید قاسم سلیمانی{آمده ایم} شهید امت و شهید انسانیت؛ کسی که بواسطه خون او راه استقلال و....از دولت های استکبار جهانی و استعمار وحشیانه و ناعادلانه را هموار کرد.

 

 

وی ادامه داد: راه شهادت، راهی سخت و طولانی است اما نتیجه و نهایت آن همواره زیبا و عالی است. و این چیزی است که ما در الجزایر شاهد آن بودیم، ۵ میلیون شهید؛ یک میلیون و نیم در انقلاب آزادی مبارک بود و این راه را شهدا بواسطه خونشان کشیدند.

 

 

الطیب خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم شهید ما است قبل از اینکه شهید ایران باشد و ما با او پیمان می بندیم که بر این راه هستیم و به پیش می رویم تا پیروزی و آزادی مسجد الاقصی و آزادی امت از چنگال و دام  آمریکا.

 

 

 

 

کد خبر 1133263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha