برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در  کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انسانی مومن، ولایت مدار، شجاع و نترس، مدافع ارزش های دینی و اسلامی، با تقوا و فرمانده نظامی بود که باید به عنوان اسطوره مقاومت و اخلاص به آحاد جامعه معرفی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: رمز ماندگاری شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت قلبی و عملی به اهل بیت (ع) و ولایت است و شهدا توانستند با بندگی خداوند متعال و حرکت صحیح در مسیر اسلام بهترین جایگاه را برای خود رقم بزنند.

 

وی عنوان کرد: در آستانه دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که سالگرد شهادت این سردار بزرگ و شاگرد مکتب فاطمی با ایام عزاداری و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان شده است.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه های ویژه بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود که این برنامه ها شامل برگزاری مراسم بزرگداشت همراه با سخنرانی، مسابقات کتابخوانی، توزیع کمک های مومنانه، قرائت قرآن و غیره می شود.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رفتار و منش سردار سلیمانی الگویی برای همه ماست و کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجموعه ای که با نوجوانان و جوانان در ارتباط هستند با معرفی شخصیت سردار دل ها می توانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان الگو به این قشر معرفی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: ترویج متکب شهید سلیمانی در جامعه امری ضروری است و همه ما باید در انتقال ارزش ها و باورهای دینی  و ترویج سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی اقدام کنیم و امروز صیانت از مرزهای دینی و اعتقادی یک ضرورت محسوب می شود.

کد خبر 1133331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha