آیت الله مصباح یزدی(ره) به معنای واقعی ولایتمدار بود

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: آیت الله مصباح یزدی (ره) گنجینه پر از جواهر علوم و معارف و به معنای واقعی ولایتمدار بود که هیچ گاه از مسیر ولایتمداری خارج نشد و همواره در این مسیر ثابت قدم بود.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در سالگرد عروج آیت الله مصباح یزدی قرار داریم و سخن گفتن از این مرد بزرگ و شخصیت والای علمی و معنوی بسیار دشوار و سخت است.

 

امام جمعه نکا افزود: این عالم بزرگوار ذوب در ولایت بود و همچون علامه حسن زاده آملی و سردار سلیمانی که در ولایت ذوب شده بودند ایشان هم ذوب در ولایت بود و با شناخت از مدیریت و درایت و مرجعیت رهبر معظم انقلاب در مسیر ولایت ثابت قدم بودند.

 

وی خاطر نشان کرد: آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) در علوم و معارف دینی تبحر خاص داشتند و به تعبیر خودشان 16 ساعت در روز کار علمی می کردند و به فرموده رهبری؛ «علامه مصباح یزدی(ره) خلأ وجودی علامه طباطبایی و مطهری را در عصر ما پر کرد.»

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) گنجینه پر از جواهر علوم و معارف و به معنای واقعی ولایتمدار بود که هیچ گاه از مسیر ولایت ولایتمداری خارج نشد و همواره در این مسیر ثابت قدم بود.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه تهمت های فراوان دشمنان به آیت الله مصباح یزدی در طول زمان بیانگر شناخت دقیق از جایگاه علمی ایشان بود که دشمنان قادر به تحمل این همه علم، معنویت و ولایتمداری ایشان نبودند؛ تصریح کرد: این تهمت‌ها بیانگر نفاق و کینه دشمن از وجود این علامه بوده است و قدرت تحمل این گوهر گرانقدر علمی و معنوی را نداشتند.

 

وی یادآور شد: عظمت وجودی آیت الله علامه مصباح یزدی(ره) پر از گوهر فکری، علمی و معنوی بود و دشمنی دشمنان با ایشان و موضع گیری های مختلف علیه این عالم بزرگوار بیانگر کینه و نفاق دشمنان و عظمت این مرد بزرگ بود که باید اندیشه ها و افکار و ولایتمداری ایشان الگوی کاملی برای ما در ادامه راهشان باشد.

کد خبر 1133426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha