برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آموزشکده فنی امام علی(ع)یزد

مراسم گرامیداشت ۹ دی و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آموزشکده فنی امام علی(ع)یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،  مراسمی در آموزشکده فنی امام علی(ع) یزد با همکاری بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان و بسیج اساتید استان یزد به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی  برگزار شد.

،رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه عنوان کرد: شجاعت و صلابت را از ویژگی های بارز سردار دل ها برشمرد و خاطر نشان ساخت در قاموس زندگانی ایشان ترس معنایی نداشت و بی شک مادر گیتی دیگر در جهان، بزرگ مردی چون سردار سلیمانی نخواهد زایید و مانند او را جهان هستی به چشم نخواهد دید.

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر دهقانی اشکذری، رییس بسیج اساتید استان یزد افزود؛ اگر شهید حاج قاسم سلیمانی  را با سرداران بزرگ اسلام مقایسه کنیم، متوجه می شویم، جایگاه و توفیقاتی که سردار سلیمانی بدست آورده هیچ یک از این بزرگان بدست نیاورده اند.

در پایان سخنران ویژه مراسم،  سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد، سخنانی در خصوص واکاوی گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد مکتب شهید سلیمانی ایراد نمود.

وی در ادامه افزود؛ اصلی ترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شکل گیری تمدن اسلامی است که بدون حضور و همراهی مردم غیر ممکن است .

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره مکتب شهید سلیمانی گفت؛ مکتب شهید سلیمانی مکتب خادمی برای سعادت مردم است.

 

کد خبر 1133431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha