ترویج فرهنگ نماز بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

رضایتی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز بهترین راهکار برای مقابله و سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: مسجد، خانه و مدرسه بهترین پایگاه ها برای ترویج فرهنگ نماز در بین نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، ظهر امروز(۱۲ دی) در آئین افتتاحیه طرح ملی« شهر نماز، خانه نماز» با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نماز، گل سرسبد تمام عبادت ها است.

 

«فیض الله رضایتی» با بیان اینکه نماز کلید همه عبادات و تمام خوبی ها است، یادآور شد: نماز دارای آثار در زندگی فردی و اجتماعی است و بر همین اساس در دین اسلام همواره  توسعه و ترویج این فریضه الهی تاکید شده است.

 

وی با بیان اینکه نماز انسان را به کمال الهی وصل و نزدیک می کند، یادآور شد:  نماز بالاترین ترین ذکر نماز است که انسان را از گناه و معصیت باز می دارد و به سمت معروف و اعمال نیک رهنمون می کند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با تاکید بر اینکه بهترین سن برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز دوران کودکی و نوجوانی است، گفت: مادرانی که با شیر پاکشان فرزندان و اهل خانه خود را  به زیباترین  امور و عبادت ها که نماز است دعوت می کنند، به طور قطع ثمره آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود و فرزندانشان مشاهده خواهند کرد.

 

رضایتی با تاکید بر اینکه هیچ‌چیزی به اندازه نماز بیمه کننده انسان در مقابل زشتی ها نیست، ابراز کرد: امروز متاسفانه در با تهاجم فرهنگی دشمنان با ابزارهای مختلف، فضا آنچنان غبارآلود شده است که تنها چیزی که می تواند ما را بیمه کند نماز است.

 

وی با اشاره به اینکه قبول همه کارها در گروی قبولی نماز است، یادآور شد: شما زیباترین کارها را در دنیا انجام دهید اما باید گفت که کلید قبولی همه آنها نماز است، قدر راز و نیاز با خدا  را باید بدانیم که زیباترین عبادت است و انشالله همه ما جزو نمازگزاران باشیم
 


مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام در پایان از دست اندرکاران این طرح ملی و از همه عزیزان که تلاش می کنند که فرهنگ نماز در جامعه توسعه و ترویج یابد تقدیر کرد.


 

کد خبر 1133434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha