۱۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می شود

سردار جباری گفت: همزمان با شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه (س) ۱۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب دو رزمایش بین نیازمندان استان توزیع می شود که از این تعداد ۱۰ هزار بسته در مشهد توزیع خواهد شد.

سردار «رسول جباری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام دهه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: به مناسبت ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا (س) در طی هفته جاری دو برنامه رزمایش توزیع بسته های معیشتی بین محرومین استان برگزار می شود.

 

جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی افزود: در رزمایش اول که امروز همزمان با سراسر کشور اجرا می شود توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان می باشد، از این تعداد بسته معیشتی یک هزار بسته در محلات حاشیه شهر مشهد و برخی محلات محروم شهر بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه در رزمایش دوم، به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) 120 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع خواهد شد؛ گفت: نیازمندان هدف در این رزمایش ابتدا از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و ستاد حاشیه شهر مشهد شناسایی شدند، این اقدام از موازی کاری دستگاهها جلوگیری می شود.

 

سردار جباری ارزش هر بسته معیشتی را حدود 500 هزار تومان اعلام کرد و تصریح کرد: این بسته ها توسط سازمان بسیج سازندگی و گروههای جهادی سطح استان تهیه و توزیع می شود.

 

کد خبر 1133511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha