برگزاری بیست و سومین همایش پیاده روی «حرم تا حرم» در شهرستان بویراحمد

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و سومین همایش پیاده روی «حرم تا حرم» از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید کورش اداره» امروز (۱۲ دی ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و سومین اجرای «حرم تا حرم»، اظهار کرد: همه ساله در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دسته‌های عزاداری در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) یاسوج با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایت مدار شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این برنامه با همکاری پایگاه شهید صیاد شیرازی امامزاده عبدالله (ع)، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد و دستگاه‌های فرهنگی استان، روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۷‌:۳۰ دقیقه از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) یاسوج آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این مراسم در سال گذشته به دلیل شرایط خاص کرونایی کشور به صورت خودرویی برگزار شده بود، امسال با فرو کش نمودن کرونا ویروس، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب دسته‌های عزاداری برگزار می‌شود.

اداره از همه مردم عزادار و دلداده اهل بیت (ع) دعوت کرد تا در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند.

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد یاداور شد: برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، مداحی ذاکران اهل بیت و سخنرانی وعاظ در بین مسیر از برنامه‌هایی بوده که اوقاف و امور خیریه برای این پیاده روی پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: در پایان مراسم آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در حرم مطهر امامزاده مختار (ع) در جمع عزاداران سخنرانی می‌کند.

کد خبر 1133513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha