۱۲ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند

شمسی گفت: ۱۲ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی اکبر شمسی» با تاکید بر اینکه همه باید همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند، در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۱۲ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند.

 

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک با اشاره به اینکه بیشتر این کودکان مشکوک به این ویروس می باشند و منتظر جواب آزمایش نهایی هستیم، افزود: ۲ کودک مثبت قطعی و ۱۰ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و در حال دریافت خدمات درمانی می باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش عفونی بیمارستان امیرکبیر اراک ۱۲ تخت فعال وجود دارد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ مورد بزرگسالی که مبتلا به ویروس کرونا باشد در این مرکز درمانی بستری نیست.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در بیمارستان امیرکبیر اراک از ابتدای شیوع اپیدمی، یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با پرسنل آموزش دیده و مجرب در حال ارایه خدمت هستند.

 

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک تاکید کرد: در این مرکز درمانی فوق تخصص عفونی اطفال همواره با ارائه مشاوره های لازم و رسیدگی به کودکان ایفای نقش می‌کند.

 

شمسی اضافه کرد: خانواده ها با توجه به بازگشایی مدارس، باید رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی را به بچه ها بیاموزند و استفاده از ماسک و دستکش و همچنین فاصله گذاری اجتماعی را به آنها گوشزد کنند.

کد خبر 1133581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha