فاصله چشم گیر مازندران با میزبانی پایتخت گردشگری اکو/مدیریت انقلابی در زندگی مردم قابل لمس باشد

حسینی پور با بیان اینکه مازندران در آینده میزبان کشورهای اکو است و با میزبانی این رویداد مهم بسیار فاصله دارد، گفت: استان برای رسیدن به توسعه نیازمند وحدت همه دستگاه هاست اینطور نباشد هر دستگاهی ساز خودش رابزند و فرمانبری نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» صبح امروز (۱۲دی) در آئین تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی رفع مشکلات مردم را در شرایط اقتصادی سخت مهم دانست و اظهار کرد: آنطوری که شایسته مدیر جریان انقلابی است در خدمت مردم باشیم.

 

استاندار مازندران عملکرد مسئولان را ملاک و معیار ارزش گذاری عنوان کرد و افزود: برای اینکه نزد خداوند ارتقاء پیدا کنیم باید خدمت بی منت به مردم داشته باشیم.

 

حسینی پور گفت: باید مرد عمل باشیم و همانند حاج قاسم، آنچه به عنوان راه عزت و سرافرازی است ادامه دهیم و اینکه به عنوان مسئول نسبت خودمان را با حاج قاسم سلیمانی محاسبه کنیم.

 

وی معاونت هماهنگی امور عمرانی را از معاونت های کلیدی استان برشمرد که همه دستگاه های اجرایی استان باید بطور متمرکز از این معاونت پیروی کنند.

 

حسینی پور  افزود: جمع کردن زباله جز بدیهی ترین وظیفه خدمات شهری است؛ برغم تلاش های گذشته اما این استان به دلیل برخورداری از موهبت های الهی و اینکه در آینده ای نزدیک میزبان کشورهای اکو است با میزبانی این رویداد مهم بسیار فاصله دارد.

 

وی با بیان اینکه مازندران نیازمند تحول گرایی اساسی با بکارگیری از علم و فناوری روز است، گفت: ظرفیت های زیادی در این استان وجود دارد که تحقق هریک از آنها نیازمند اراده مدیران است.

 

استاندار مازندران گفت:چنانچه مدیر هوشمند با آشنایی به علم روز داشته باشیم نه تنها می توانیم بیکاری را به صفر برسانیم بلکه می توان از نیروهای کار دیگر استان ها بهره گرفت.

 

حسینی پور با تاکید بر اینکه مدیریت انقلابی و جهادی باید در زندگی معمولی مردم نمود پیدا کند، افزود: مردم باید تحول را در زندگی خود لمس کنند که مهم ترین آن ترافیک است.

 

وی ترافیک را از جمله دغدغه های استان مطرح کرد و ادامه داد: به سبب حجم مسافر جاده های استان پایان هفته قفل می شود و این موضوع باعث مختل شدن زندگی معمولی مردم می شود.

 

استاندار مازندران گفت: مازندران برای رسیدن به توسعه نیازمند وحدت همه دستگاه هاست اینطور نباشد هر دستگاهی ساز خودش رابزند و از این معاونت فرمانبری نکند.

کد خبر 1133584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha