درصدد گره گشایی در مسیر عمران و آبادانی مازندران هستیم

علیخانی گفت: رفع مشکلات و گره گشایی در مسیر عمران و آبادانی استان مازندران در دستور کار معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا علیخانی» صبح امروز (۱۲دی) در آئین تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالگرد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، مطالبه گری و مدعی العموم بودن را نحستین ماموریت معاونت عمرانی اعلام  و اظهار کرد: حفظ طبیعت و مواهب الهی، معیشت، محیط زیست و عمران از دیگر ماموریت های این معاونت است.

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه برای تحقق این ماموریت از تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای استان بهره گیری خواهیم کرد، افزود: انتظار می رود همه دستگاه ها همسو با برنامه های این حوزه فعالیت کنند کارهای خارج از برنامه پذیرفته نمی شود.

 

وی، رفع مشکلات و گره گشایی در مسیر عمران و آبادانی و نظارت و پیگیری عناوین برنامه هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

 

علیخانی گفت: رعایت قوانین و مقررات و سلامت اداری، شناسایی منابع و امکانات، استعدادها و پتانسیل ها و هدایت و همسویی در جهت توسعه همه جانبه و رفع مشکلات استان از دیگر برنامه های معاونت عمرانی است.

 

وی جلوگیری از زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی را مهم ترین دغدغه ای عنوان کرد که بطور جد در این استان پیگیری خواهد شد.

 

علیخانی تاکید کرد که از طرح های توجیه پذیر و سرمایه گذاری در جهت توسعه این استان حمایت می کنیم.

 

وی گفت:  نظام نظارتی هوشمند و داشبورد عملکرد ارزیابی شهرداران و نظام جذب ارزیابی دهیاران در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1133596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha