ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) ناشناخته مانده است/ سردار سلیمانی الگویی برای مدیران

کلاهدوزان با اشاره به ایام فاطمیه گفت: ابعاد مختلف و زوایای فردی، اجتماعی و خانوادگی زندگی حضرت زهرا(س) در بسیاری از موارد ناشناخته مانده و نیازمند کار و برنامه ریزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «فرزانه کلاهدوزان« در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اشاره کرد و اظهارداشت: شخصیت بزرگ و مقام بالای آن حضرت الگویی برای زندگی جامعه بشری است.

عضو شورای شهر اصفهان افزود: شناخت واقعیت زمان خود و حمایت از امیرالمومنین و ایستادگی در برابر قاصبان حکومت اسلامی به تنهایی و جسارت از ظرفیت های اخلاقی آن حضرت در جامعه بود.

 

وی ادامه داد: ابعاد مختلف و زوایای فردی، اجتماعی و خانوادگی زندگی حضرت زهرا(س) در بسیاری از موارد ناشناخته مانده و نیازمند کار و برنامه ریزی است تا این مهم معرفی و تبیین شود.

عضو شورای شهر اصفهان ایام فاطیمه و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را دو مناسبت مهم برای برشمردن واقعیت های زندگی و سبک زندگی فاطمی دانست و اذعان داشت: این رویدادها متناسب با جایگاه آن تکریم و بزرگداشته شود و برای هفته اول بهمن گرامیداشت روز زن متوجه مدیریت شهری باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تفاوتی بین زن و مردم در نگاه اسلام وجود ندارد و همه محترم و صاحب عزتند، تصریح کرد: زنان و مردان از الگوی رفتاری حضرت زهرا(س) بهره ببرند و زنان جامعه با منش خانوادگی و اجتماعی آن حضرت آشنا و اصلاحاتی را در رسیدن به اهداف بلند گام دوم انقلاب اجرایی کنند.

کلاهدوزان یادآورشد: در جمهوری اسلامی ایران نیز همسو با موازین اسلامی تفاوتی بین زن و مردم وجود نداشته و این انقلاب تاریخ و نگاهی جدید به حوزه زن در جامعه پرداخته است.

 

*سردار سلیمانی الگویی برای مدیران

 

وی با اشاره به سبک اخلاقی و شخصیتی سردار سلیمانی گفت: این فرمانده شجاع و دلیر جان خود را فدای ارزش ها و حفظ اسلام و نجات واقعیت ها کرد.

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی نزد همه مطرح است، تصریح کرد: سردار سلیمانی الگویی برای مدیران و حفظ ارزش های انقلاب اسلام است.

 

کد خبر 1133600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha