آغاز توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان/ طرح شهید سلیمانی تشدید می شود

سردار شاهوارپور از توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: همچنین با توجه به ظهور سویه جدید کرونا که در جهان و کشور نگرانی های زیادی ابجاد کرده، اجرای طرح شهید سلیمانی تشدید و سازماندهی مجدد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ۱۲ دی) در حاشیه رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با تلاش برادران در بسیج سازندگی، خیرین و سایر نهادها، کمک‌های خوبی پیش‌بینی و جمع‌آوری شده است که از امروز در سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ۶۰ هزار بسته غذایی آماده شده است افزود: بخشی از این بسته‌ها که بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ بسته بوده، در اهواز توزیع و سایر بسته‌ها نیز در دیگر نقاط استان خوزستان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح بالغ بر ۲۰۰ تن گوشت بسته‌بندی در سطح استان توزیع می‌شود عنوان کرد: از جمله کارهای دیگری که دنبال شده، بحث پرداختن به حیطه انتقال خون است که با نذر خونی که از سوی بسیجیان و مردم صورت خواهد گرفت، نیاز بیماران برطرف خواهد شد، دوستان ما با همین کیفیتی که در حیطه کمک رسانی در حال تلاش هستند، کار نذر خون را نیز دنبال خواهند کرد.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به برنامه این نهاد برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این رزمایش ابراز کرد: ما در گروه های جهادی در مناطق زلزله‌زده منازل مردم را بازسازی و احداث می‌کنند تا رفته رفته مردم به منازل خود بازگردند، همچنین توزیع بسته‌های کمکی و معیشتی به این قشر از هم استانی‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی اذعان کرد: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد شد، اما با توجه به ظهور سویه جدید که نگرانی در جهان و کشور ایجاد کرده، طرح در حال تشدید و سازماندهی مجدد است، پیش بینی ما این است که اگر فراگیری صورت پذیرد، بسیجیان آماده هستند که به مبتلایان، خدمات دهی کنند.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: در موضوع واکسیناسیون اقدامات سپاه به صورت هجمی همچنان در حال انجام است و کاری که مقارن به آن صورت گرفته واکسیناسیون سیار است که در مناطق دور افتاده و حواشی شهرها در حال انجام است.

 

کد خبر 1133606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha