یادواره شهداء به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزارمی‌شود

یادواره شهداء به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی فرمانده قرارگاه عاشورا درتبریز و با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم منطقه برگزار می‌شود.

«جعفر محمدخانلی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تسلیت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،اظهار داشت: به همین مناسبت یادواره شهداء محله سرخاب با حضور خانواده های معظم شهداء،ایثارگران،جانبازان و مردم منطقه با سخنرانی «سردار بابازاده» فرمانده قرارگاه عاشورا در تبریز و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسجد صفای بنی هاشم برگزارخواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: شهداء و رزمندگان در همه عرصه‌ها پوزه استعمار و استکبار را به خاک مذلت مالیدند.

محمدخانلی با اشاره به برگزاری این یادواره در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این برنامه مهم و معنوی در دهه بصیرت و ایام فاطمیه با حضور و سخنرانی «سردار بابازاده» فرمانده قرارگاه عاشورا درتبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره‌ شهدا در راستای روشنگری و بصیرت برگزار می‌شود افزود: عموم علاقمندان برای شرکت در این یادواره شهداء می توانند روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۳۰ به آدرس خیابان سربازشهید – مسجد صفای بنی هاشم با حضور خود در این برنامه معنوی ،مزین بخش مراسم باشند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1133642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha