مرحوم آیت الله «مصباح یزدی» و شهید سلیمانی، الگوی جهاد و اجتهاد ایرانی به شمار می روند

آیت الله دژکام گفت: مرحوم آیت الله «مصباح یزدی» و شهید سلیمانی، الگوی جهاد و اجتهاد ایرانی هستند که در میدان عمل باید الگوی ما باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 12 دی) در مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد درگذشت علامه آیت الله «محمدتقی مصباح یزدی» گفت: مرحوم آیت الله «مصباح یزدی» با علم و اجتهاد خود شناخت کاملی از جنگ ادراکی دشمن داشت و نقشه دشمنان را در این جنگ خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: آیت الله «مصباح یزدی» مانند علامه «طباطبایی» و آیت الله «مطهری» همواره در مقابل دشمن مانند دستی برنده عمل می کرد.

وی اضافه کرد: دشمن امروز با جنگ شناختی و ادراکی با کشور و نظام اسلامی ما قصد مقابله و جنگ دارد و باید مراقب نقشه و دسیسه دشمن در جنگ ادراکی باشیم.

آیت الله دژکام تصریح کرد: آیت الله «مصباح یزدی» در جنگ شناختی و ادراکی پیرو ولایت بود و شهید سلیمانی نیز همواره در میدان جهاد حضور داشت و مرحوم آیت الله «مصباح یزدی» و شهید سلیمانی، الگوی جهاد و اجتهاد ایرانی هستند که در میدان عمل باید الگوی ما باشند.

امام جمعه شیراز با تاکید بر لزوم هشیاری در فضای مجازی بیان کرد: در فضای مجازی نیز بادی مراقب نقشه دمشن باشیم و آن را خنثی کنیم و در دهه بصیرت باید بصیرت و آگاهی خود را در مقابل حمله دشمنان در فضای مجازی افزایش دهیم.

کد خبر 1133645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha