علامه مصباح (ره) در ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی جریان‌ساز و اثرگذار بود

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری با اشاره به جریان سازی اثرگذار آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در راستای ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی، گفت: علامه مصباح (ره) بدنبال جریان سازی اثرگذار معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری،‌ با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت فرمانده بزرگ ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش و اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) ، اظهار کرد: تقارن رحلت علامه مجاهد آیت الله مصباح یزدی در ۱۲ دی ۱۳۹۹ با دهه بصیرت و در تقویم، در شب سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ۱۳۹۸، دارای پیامی ویژه برای ملت ایران است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: این مناسبت‌ها دیگر هر سال در دهه کرامت تکرار خواهند شد و الگویی عینی برای همگان از بصیرت مثال زدنی در دو جبهه مبارزه نرم و مبارزه سخت فراهم می‌سازند.

 

این مسئول ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی (ره) همواره در دفاع از آرمان های متعالی اسلام ناب و انقلاب اسلامی ایستادگی می کرد و برای تبیین و ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی دغدغه مند بود.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری در ادامه با اشاره به برخی ویژگی ها و مهم ترین ویژگی علامه مصباح  یزدی (ره)، افزود: علامه مصباح یزدی (ره) در دفاع از حریم ولایت و اصول و مبانی انقلاب اسلامی از هیچ جریانی واهمه نداشت و همواره بخاطر این ویژگی مورد هجمه های فراوان معاندان و دشمنان قرار می گرفت.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه های علامه مصباح یزدی(ره) در خصوص تهاجم فرهنگی و به ویژه ترویج غرب گرایی اشاره و تصریح کرد: اشراف بی نظیر و حتی کم نظیر این عالم برجسته نسبت به جریان فکری غرب گرایان و فرهنگ غربی موجب شده بود که در دفع این تفکر برنامه ریزی های متعددی داشته باشد و همواره در خصوص ترویج سبک زندگی غربی و آثار و پیامدهای آنان در جوامع اسلامی هشدار میداد و حتی نسبت به تغییر سبک زندگی دغدغه های فراوانی داشت.

 

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت آثار و اندیشه های علامه مصباح یزدی (ره) اشاره و تاکید کرد: تمام طول عمر بابرکت علامه مصباح یزدی(ره) صرف مقابله با انحرافات فکری ، عقیدتی و مبارزه با جریان های التقاطی و دفع شبهات سپری شد و همواره در این کارزار علمی و عملی بدنبال تبیین و روشنگری بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به جریان سازی اثرگذار آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در راستای ترویج معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: علامه متفکر جهان اسلام آیت الله مصباح یزدی(ره) با ایجاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بدنبال جریان سازی اثرگذار معارف اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی بود.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری تصریح کرد: آیت‌الله مصباح یزدی (ره) با تربیت شاگردان متخصص بدنبال ایجاد یک مرکز جریان سازی و اثرگذاری بود که به تعبیر رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) بسیار موفق عمل کرد و منشاء برکات و خدمات بسیاری برای انقلاب اسلامی شد.

 

وی بیان کرد: ویژگی علامه آیت الله مصباح (ره) ترکیب دستاورد‌های علمی اساتید برجسته و دیدگاه‌های بدیع خود در قالب نظام اندیشه جامع و کاملی است که همه عناصر لازم را در خود گرد آورده است.

 

 

کد خبر 1133650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha