حاج قاسم با تمام توان در برابر دشمنان ایستاد

سردار مجیدارجمند فر گفت: شهید قاسم سلیمانی با اعتقاد راسخ به اینکه خداوند یاریگر مدافعان دین خدا است وارد میدان شده و با شجاعت به دل دشمن زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با عنوان«بصیرت سردار فاطمی» در زنجان به یوم الله 9 دی به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت:  این روز بعد از هشت ماه اقدامات دشمن که حتی گروه‌های کوچک که قبل از آن فقط در خانه‌های خود فعالیت می‌کردند هم به میدان آمده بودند روی داد.

 


سردار مجید ارجمندفر ادامه داد: حوادث سال ۸۸ در ابتدا از یک مطالبه‌گری و ادعای پیروزی زودرس در انتخابات آغاز شد و به مرور به توهین به پرچم و عزادار امام حسین (ع) و شعارهای نامتعارف کشیده شد.

 


 وی خاطرنشان شد: امه داد: در این صحنه مردم صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند و ۹ دی شکل گرفت.

 


وی با اشاره به حضور بسیجیان جان برکف دور بیت رهبری خاطرنشان کرد:  اینچنین بود که آگاهی در بین مردم شکل گرفته و حماسه ۹ دی با آن عظمت روی داد.

 


جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند: من یکبار هم از ملت نخواستم که به سوریه کمک کنند، گفت: شهید قاسم سلیمانی با اعتقاد راسخ به اینکه خداوند یاریگر مدافعان دین خدا است وارد میدان شده و با شجاعت به دل دشمن زد و با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نیروها، ماموریت خود را انجام داد.

 


به گفته وی، نیروی قدس یگان رزمی همراه ندارد، حضور نیروهای ایرانی در سوریه مستشاری و کم بود، نیروهای قدس با داعش که رهبری آن در اسرائیل آموزش دیده بود با شعار دین وارد جنگ شده بود در حالیکه با همه نمادهای دینی مخالف بود و بناها و نشانه‌های دین را به آتش کشیده و از بین می‌برد وارد جنگ شد و نیروهای مردمی را بسیج کرده و آموزش داد.

 


سردار ارجمندفر گفت: حاج قاسم سلیمانی نیروهای مردمی را در کشورهای دیگر از جمله سوریه برای دفاع از دین قانع کرد.

 


جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی بدون آمادگی و اطمینان از فراهم بودن شرایط نیروها را برای جنگ اعزام نمی‌کردند، افزود: سردار سلیمانی در دوران حیات خود هیچ وقت وارد جناح‌ها و گروه‌ها نشد، حاج  قاسم با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاد و دشمن سیلی این ایستادگی را خورد و در آینده هم خواهد خورد.

 


وی ادامه داد: شاید در حال حاضر پذیرش مجاهدت‌های رزمندگان قدری سخت باشد، ولی نوع عمل مدافعان سلامت در پرستاری از مردم در زمان شیوع ویروس کرونا، به ما یادآوری می‌کند که انسان‌های فداکار و ایثارگر اینچنینی وجود دارند.

 


به گفته سردار ارجمندفر، کلیدواژه موفقیت در یوم‌الله‌ها، بصیرت و آگاهی که نتیجه آن اطاعت از ولی فقیه است محسوب می‌شود.

کد خبر 1133689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha