مسجدهای چهارمحال و بختیاری رتبه های برتر فهما را از آن خود کردند

چهار کانون فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری تا امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ رتبه های برترسومین رویداد ملی فهما را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، چهار کانون فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری تا امروز دوشنبه ۱۳ دی رتبه های دوم تا چهارم سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ را از آن خود کردند.

 

بر اساس این گزارش: کانون «انصار المهدی (عج)» از مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا امروز دوشنبه ۱۳ دی با قرارگرفتن در جایگاه دوم کشوری موفق به کسب ۱۹ هزار ۹۹۵ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری سطح کشور شده است.

 

همچنین کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان با مدیریت «فاطمه جعفری» دارای ۶۷۱ عضو ثبت شده در سامانه ملی بچه های مسجد است و با فعالیت در همه رواق های سومین رویداد ملی فهما، تاکنون توانسته است رتبه اول استانی را نیز از آن خود کند.

 

 

این گزارش می افزاید: کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» از مسجد امام علی (ع) شهر گندمان نیز با فعالیت های ثبت شده خود در سامانه بچه های مسجد تا امروز دوشنبه ۱۳ دی در جایگاه سوم کشوری و موفق به کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۹۶۰ شده است.

 

کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) با مدیریت «طاهره غیاثی گندمانی» با دارا بودن ۷۵۳ نفر عضو در ۲ بخشش خواهران و برادران فعالیت ها و برنامه های خود را به راحتی برگزار می کند.

 

 

کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» مسجد جامع هوره از شهرستان سامان با «مدیریت حمید بهاءلو» و برگزاری فعالیت های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و ... تا امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ جایگاه چهارم کشوری را با امتیاز ۱۹ هزار و ۸۰۰ از آن خود کرده است.

 

جذب نوجوانان و جوانان به مسجد برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و ...، کشف استعدادها، حضور و مشارکت در برگزاری برنامه های مناسبتی از جمله فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» مسجد جامع هوره از شهرستان سامان است.

 

 

کد خبر 1133719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha