فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی هوشمندسازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دیداری که با مدیران پستی داشتم، قرار شد همکارانم از طریق هوشمندسازی فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی، میزان رضایت مردم را تحلیل کرده و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عیسی زارع‌پور در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت ملی پست، پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم.

وی تاکید کرد: من از ابتدای مسوولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: می‌دانم که اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده اما اینها را کافی نمی‌دانم و هر روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم.

زارع‌پور تاکید کرد: در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک‌ و فعال و متحول شود و خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارائه دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد؛ تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری‌های جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می‌کند. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه‌ها را کاهش داد.

وی یادآور شد: سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه‌دار شود، سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست از طریق هوشمندسازی فرآیند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.

زارع‌پور گفت: هرگز یادمان نرفته است که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم انجام شود چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.

کد خبر 1133878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha