ایمان والا و اخلاص فوق العاده ویژگی برجسته سیدالشهدای جبهه مقاومت است

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: ایمان والا، اخلاق متعالی و اخلاص فوق العاده از ویژگی ها و مولفه های برجسته سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «مرتضی آقاتهرانی» امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مصلی وحدت گرگان با گرامیداشت یاد آیت الله مصبح یزدی و حاج قاسم سلیمانی، گفت: با ۴۶ سال همراهی با علامه مصباح یزدی ایشان را اینگونه شناختم که به همه اعتقادات خودباوری شدیدا قلبی داشت. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: من مدتی پیش از رحلت علامه مصباح نزد ایشان رفتم، ایشان با همان صدای کم رمق فرمودند: «خداوند نعمت های بسیاری به ما ارزانی داشته که عالی ترین آن نعمت وجود مبارک حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است».

 

وی ادامه داد: همین مسئله در مورد شهید سلیمانی هم صدق می کند چرا که ایشان از اعماق وجود ولایت پذیری را باور داشت و مطیع بی چون و چرا اوامر ولی خدا می شود.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: ایمان والا، اخلاق متعالی و اخلاص فوق العاده از ویژگی ها و مولفه های برجسته سیدالشهدای جبهه مقاومت است و این شهید عزیز را اینگونه در دل یک عالم قرار داده است.

 

وی افزود:حاج قاسم سلیمانی با ایمان واقعی خود بی باکانه در برابر دشمنان ایستاد و دل به میدان مبارزه زد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: شخصث شهید سلیمانی فراملی بود و امروز مکتب حاج قاسم  در دنیا شناخته شده است.

 

کد خبر 1133885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha