۱۰ عنوان برگزیده سهم گیلانی‌‌ها در هشتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی کانون

هشتمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی«آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با درخشش ۱۰ گیلانی همراه‌ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، هشتمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی با معرفی 10 گیلانی به عنوان برگزیده و شایسته‌ تقدیر پایان یافت.

 


در مجموع ۲ هزار و ۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شد که در نهایت ۱۱۴ اثر به عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.

 

براساس این گزارش در گروه سنی نونهال «مریم احتسابی» از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر به‌عنوان برگزیده معرفی شده و در گروه سنی نونگاه «زینب‌حسین‌پور» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوچصفهان برگزیده شدند.

 

در بخش سفال‌گری «آوا‌ عاشوری» و «یاسمن باباپور» از مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود و «دُرسا حسین‌زاده» از کانون پرورش فکری شهرستان رودسر برگزیده معرفی شده و در گروه سنی نونگاه «فاطمه ربیعی» از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان و «بیتا رجب‌زاده» از کانون پرورش فکری لنگرود شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

داوران این بخش هم‌چنین «حلما نوروزی» ‌از مرکز فرهنگی هنری رودسر را در گروه سنی نونهال و «آیلین اثنی‌عشری» را در گروه سنی نوجوان شایسته تقدیر معرفی‌ کردند.

 

در رشته خوش‌نویسی «نگار غلام‌دوست» از مرکز فرهنگی هنری رضوانشهر برگزیده هشتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی‌ شد.

 

 

 

کد خبر 1133902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha