دشمن شناسی و بصیرت ویژگی سردار سلیمانی بود

قاسمی گفت: اعتقاد راسخ به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س)، دشمن شناسی و بصیرت از ویژگی‌های بارز سردار شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید اکبر قاسمی» امروز(دوشنبه، ۱۳ دی) در حاشیه مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت با اشاره به تقارن این مراسم با ایام فاطمیه (س)گفت: اعتقاد راسخ به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) از خصوصیات بارز سردار دلها شهید سلیمانی بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: ایشان همواره در مراسم مختلف می‌فرمودند که هرگاه در عملیات‌های مختلف در مقابله با دشمنان به بن‌بست می‌خوردیم به حضرت زهرا(س) توسل می‌جستیم و ایشان پناهگاه ما می‌شدند.

 

وی دشمن‌شناسی و بصیرت را دیگر خصوصیات بارز شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: ایشان با ولایت‌پذیری و بصیرت، دشمن را دیده و توطئه‌ها را شناختند و اجازه ندادند دشمن تعرضی به خاک کشور داشته باشد و خارج از مرزها دفاع از کشور را انجام دادند.

 

قاسمی اضافه کرد: رشادت‌ها و شجاعت‌های سردار سلیمانی در مقابله با داعش موجب شد تا همه علیه استکبار و در دفاع از حریم ولایت به پا خیزند و به مقابله با داعش بپردازند.

 

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی همواره زنده است تاکید کرد: دشمن می‌پنداشت با شهادت سردار همه چیز تمام می‌شود اما خیالی باطل بود زیرا با شهادت، ایشان دوباره متولد شدند و حضور خیل عظیمی از مردم در دومین مراسم گرمیداشت سردار دل‌ها گواه این ادعاست. آنها آمدند تا اعلام کنند که مکتب شهید سلیمانی ادامه دارد و قطعا در بربر دشمنان ایستادگی کرده و سیلی محکمی بر آنان خواهیم زد.

کد خبر 1133912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha