رمز موفقیت شهید سلیمانی عمل به قرآن بود

سردار پورجوادی تدبر و شجاعت را از ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: رمز موفقیت شهید سلیمانی عمل به قرآن بود و ایشان در تمامی کارها اخلاص داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار عبدالرحمن پورجوادی» امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهد حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همراهان وی اظهار کرد: باید به قدرت بصیرت و قدرت تشخیصی دست یابیم که مانند این شهدا، به هنگام گوش به فرمان ولایت باشیم و دست به اقدام و عمل بزنیم.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا سوریه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و روز تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام را یوم‌الله دانستند.

 

وی با بیان اينکه شهید سلیمانی با تدبیر عمل می‌کرد، شجاع و بصیر بود و با اخلاص کارهای خود را انجام می‌داد اذعان کرد: سردار دل‌ها ذوب در ولایت و شیعه تنوری ولی امر مسلمین شده بود.

 

سردار پورجوادی تدبر و شجاعت را از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی برشمرد و تصریح کرد: هنگامی که حاج قاسم رمز عملیات‌ها را از پشت بی‌سیم می‌گفت و صدای وی انعکاس پیدا می‌کرد، لرزه بر اندام آنها می‌افتاد و خودشان را می‌باختند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در تمامی کارها اخلاص داشت عنوان کرد: دشمن از اسم حاج قاسم هراس داشت و به خوبی می‌دانست که این سردار رشید اسلام هر چه بگوید، به آن عمل خواهد کرد.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل و الزهرا بیان کرد: زیرکی، دانایی و توانمندی از خصوصیات مهم سردار سلیمانی به حساب می‌آمدند و همچنین افکار وی بسیار بالا و بلند بودند و به هیچ عنوان ملی‌گرایانه فکر نمی‌کرد.

 

وی با بیان اينکه انقلاب اسلامی تنها مربوط به جمهوری اسلامی نیست ادامه داد: در اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور ذکر شده است.

 

سردار پورجوادی با اشاره به اینکه داشتن علم آیات قرآن و عمل به آنها رمز موفقیت شهید سلیمانی بود اضافه کرد: راه برون رفت، تقوا است و کسی که تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه را در سختی‌ها به وی نشان می‌دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت ویژه‌ای به حضرت فاطمه زهرا (س) داشت و برای رفع مشکلات به این بانوی بزرگوار توسل می‌کرد.

 

فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا در ادامه به بیان خاطراتی از شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و مقابله با داعش و همچنین ویژگی‌ها و روایاتی از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک پرداخت.

 

کد خبر 1133944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha