مکتب سردار سلیمانی حذف شدنی نیست

حیدری گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید سلیمانی قصد داشت وی را حذف کند اما غافل از این بود که مکتب سلیمانی تجلی مکتب عاشورایی است و نمی‌توان آن را حذف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تصور می‌کرد سیاست فشار حداکثری بر ایران اثر کرده و زمان چندانی برای براندازی باقی نمانده است از همین رو حاج قاسم را ترور کردند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با شهادت حاج قاسم نه تنها پروژه براندازی دشمن اثر نکرد بلکه رشته پیوسته بین مردم سردار سلیمانی محکم شد و دشمن نتوانست به هدف خود برسد.

 

حیدری به ویژگی‌های سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: حاج قاسم برای پروتکل‌های نظامی آمریکا ارزش قائل نبود و در میدان نبرد آقایی را برای آمریکا نادیده می‌گرفت.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهید سلیمانی به صورت همزمان بر استراتژی و تاکتیک در نبرد تسلط داشت، تصریح کرد: سرعت عمل و تصمیم‌گیری صحیح و به موقع در میدان نبرد از ویژگی های ممتاز حاج قاسم بود.

 

حیدری بابیان اینکه سردار سلمانی مرزهای امنیتی کشور را ارتقا و حوزه تمدنی ایران را افزایش داد و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد خاطرنشان کرد: حاج قاسم در عین خاکی بودن در ابلاغ فرمان بسیار خاکی بود و به جای سلسله مراتب بر دل ها فرمانروایی می کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حاج قاسم فرمانده‌ای بود که جلوتر از نیروها به منطقه خطر وارد می شد و اخلاق مدار بود و همواره بر وحدت و همدلی امت اسلامی تاکید می‌کرد.

 

حیدری به نقشه شوم دشمن در شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمن فکر می‌کرد اگر شهید سلیمانی را ترور کند مقاومت نمی تواند پاسخ درستی بدهد اما پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی و هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد اولین پاسخ به شهادت سردار سلیمانی بود که سیلی محکمی به آمریکا بود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، فرار آمریکا از افغانستان را از دیگر دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت: آمریکا هزینه سنگینی را متحمل شد و با خروجش از افغانستان نشان داد که با شهادت سردار سلیمانی کاری از پیش نبرده است.

 

حیدری یادآور شد: بعد از شهادت سردار سلیمانی لرزه بر پیکر آمریکا و هم پیمانانش افتاد و اوضاع یمن به نفع انصارالله چرخید و هر روز شکست آمریکا و هم پیمانانش را در یمن مشاهده می کنیم.

 

وی، آرامش در جبهه سوریه را از دیگر تاثیرات شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت: آمریکا همواره به دنبال ایجاد ناآرامی در سوریه است اما با وجود آن آرامش در سوریه حاکم است.

 

حیدری با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی کرانه باختری به جبهه مقاومت پیوست، افزود: اوج استیصال آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه رقم خورد و با وجود تلاش‌های بسیار برای ایجاد تشنج و ناآرامی در لبنان اما آرامش در این کشور برقرار است.

 

حیدری القای ناکارآمدی نظام و دولت را از فتنه‌های دشمن برای ایران اسلامی دانست و بابیان اینکه دشمن تلاش دارد برای کشور مشکلاتی ایجاد کنند اما باید در برابر این فتنه ها وحدت داشته باشیم گفت: باید در برابر فتنه ها بصیر و آگاه بود و با دشمن‌شناسی اجازه فتنه اندازی به دشمن ندهیم.

 

خاطرنشان می شود: در این مراسم پیکر مطهر شهید گمنام تشییع و از تعدادی از خانواده شهدا تجلیل شد.

 

کد خبر 1133996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha