ثبت نام ناشران مازندرانی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا۱۶دی ادامه دارد

فرجی در خصوص ثبت نام ناشران مازندرانی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: ناشران استان متقاضی حضور در این نمایشگاه می‌توانندتا۱۶دی با مراجعه به سایت ketab.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «معصومه فرجی» امروز(۱۳دی) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی و تاکید برترویج سیره عملی این شهید والامقام بازبان هنر و استفاده از قلم نویسندگان و...، اظهار کرد: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه  سال جاری برگزار می شود و ناشران تا شانزدهم دی ماه فرصت دارند برای حضور در نمایشگاه یادشده ثبت نام نمایند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: ناشران متقاضی حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از یازدهم دی ماه تا شانزدهم دی ماه جاری با مراجعه به سایت www. ketab.ir و مطالعه ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه، نسبت به ثبت‌‏ نام اقدام کنند.

 

وی گفت: همچنین عضویت ناشران در سامانه «پست کتاب» به منظور بهره مندی از تخفیف های پست کتاب ،ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران الزامی است .

 

فرجی با بیان اینکه ناشران محترم می توانند کتاب های خود را که از سال ۱۳۹۱منتشر کرده اند در این نمایشگاه عرضه کنند، خاطرنشان شد: علاقه‌ مندان برای اطلاع از نحوه ثبت ‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌ کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

وی دربخش دیگری از سخنانش به افزایش تعداد عناوین کتب منتشر شده در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۹۰۰عنوان کتاب  با شمارگان۸۰۳۴۵۰  طی سال ۹۹در مازندران منتشر شد و امسال نیز تا کنون ۵۶۰عنوان کتاب از ناشران استان به مرحله چاپ رسیده است .

 

فرجی یادآور شد: هم اکنون ۲۲۸ انتشارات دارای مجوز در مازندران  وجود دارد که از این تعداد ۱۵۶ناشر در سال گذشته و امسال در حال فعالیت هستند.

کد خبر 1134039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha