سردار سلیمانی بسیج جهانی دنیای اسلام را شکل داد

سرهنگ امینی با بیان اینکه به زودی نابودی اسرائیل را به دست گروه های مقاومت خواهیم دید گفت: سردار سلیمانی بسیج جهانی دنیای اسلام را شکل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسن امینی» امروز( دوشنبه، 13 دی)در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان، گفت: درباره ابعاد و آموزه های دفاع مقدس، برکات و رویش های این دوران حساس تاریخ انقلاب کم کار کرده ایم.

 

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان اعلام کرد: دفاع مقدس، نامتوازن ترین صف آرایی در طول تاریخ بعد از واقعه عاشورا بوده است.

 

وی با اشاره به نقش مردم در آفرینش حماسه های بی نظیر در دفاع مقدس گفت: مردم ما باطل السحر همه فتنه ها در طول تاریخ انقلاب بودند و خداوند چنین امتی را عزت می دهد.

 

امینی در ادامه با تکریم شخصیت سردار سلیمانی به عنوان یکی از پرورش یافتگان گفتمان انقلاب، گفت: خداوند به روح شهید رزق می دهد برای همین است که رهبر معظم انقلاب می فرماید؛ شهید سلیمانی خطرش برای دشمن از سردار سلیمانی بیشتر است.

 

 وی خاطرنشان کرد: خداوند در دهه 90 شهدای مدافع حرم مانند شهدای دفاع مقدس به کشور ما عنایت کرد تا حافظ انقلاب باشند.

 

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان درباره راز محبوبیت سردار سلیمانی گفت: به نظر من برای کشف این راز باید بیشتر روی نداشته های حاج قاسم توجه ویژه داشت.

 

وی اظهار کرد: حاج قاسم کبر نداشت، رخوت نداشت، ریا و سکون نداشت، مهاجر بود و بهره ای از دنیای فانی ما نداشت که محبوب دل‌ها شد.

 

امینی یادآور شد: آنچه باید بگوییم این است که حاج قاسم همزمان امنیت پایتخت هفت کشور اسلامی را تامین کرد و بسیج جهانی دنیای اسلام را شکل داد.

 

وی با بیان اینکه تا قبل از داستان سوریه از مولفه های قدرت کشورها، قدرت ائتلاف سازی بود، گفت: نمونه های شیطانی این ائتلاف در حمله به افغانستان و عراق و یمن مشاهده شد اما امروز مولفه قدرت، توان ائتلاف سازی از ملت هاست که حاج قاسم توان این کار را داشت.

 

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان افزود: امروز به برکت انقلاب، دست اقتدار نظام، گلوی دشمن عنود صهیونیستی را گرفته و این حقیقت که عمق استراتژیک ما تا نزدیک فلسطین گسترش پیدا کرده، دیگر عقبگردی ندارد.

 

وی اذعان کرد: امروز اگر سربازان اسرائیلی بی سیم خودشان را روشن کنند صدای ما را می شنوند.

 

 امینی با اشاره به اینکه ذبح عظیم انهدام اسرائیل، شهادت حاج قاسم سلیمانی است، خاطرنشان کرد: به زودی نابودی اسرائیل را به دست گروه های مقاومت خواهیم دید.

کد خبر 1134046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha