شخصیت حاج قاسم سلیمانی شخصیت الهی بود

مبارکشاهی، گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی شخصیت الهی بود وی کسی بود که در طول چهل سال انقلاب رنگ خود را در دفاع از نظام و انقلاب عوض نکرد .

 ملا احمد مبارکشاهی ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی دنیاپرست نبود و خالصانه در خدمت مردم و کشور و کسی که مطیع امر رهبری بود.

 

مدیر کانون شهید غزالی پاوه افزود: صفات برجسته‌ی شهید سلیمانی وی را محبوبیت خاصی بخشیده بود بطوریکه در میان مردم ایران و منطقه‌ی خاورمیانه و کشورهایی مانند عراق ، سوریه ، فلسطین و لبنان بعنوان انسان آزاده و بزرگ محبوبیت خاصی پیدا کرده بود بطوریکه در روز شهادت ایشان همه‌ی مردم منطقه همه دست غم به زانو گرفتند و برای آمدن پیکر آن لحظه شماری کردند و همه‌ی ملت ایران و عراق جنازه‌ی شهید سلیمانی و همرزمانشان را بر سر خود جای دادند و آن را حمل و تشییع کردند .

 

ملا مبارکشاهی با بیان اینکه حاج قاسم خدا محور ، مخلص و در کارهایش اخلاص و صداقت را مدنظر داشت، تصریح کرد: کسانی که در خدمت به مردم صادقانه و مخلصانه کار می‌کنند خداوند این انسان‌ها را عزت و بزرگ می بخشد .

 

مدیر کانون شهید غزالی پاوه  بااشاره به اینکه یکی از صفات برجسته‌ای حاج قاسم ایثار ،از خود گذشتگی و فداکاری بود، اظهار کرد: ایشان خود را وقف دفاع از مظلومان دنیا کرده بود از مردم بی‌دفاع و مظلوم  فلسطین،عراق دفاع کردند و با شجاعت و بی‌باکی که داشتند قدرت‌های جهانی در مقابل شهید مجبور به تسلیم شوند.

 

وی بابیان اینکه حاج قاسم سلیمانی کسی بود که داعش را از بین برد، تاکید کرد: داعشی که بزرگترین جنایت را در حق انسانیت و  مسلمانان انجام داد توسط حاج قاسم نابود شد ،آنها  کسانی بودند که دست سپرده‌ی آمریکاو اسراییل برای بدنام کردن مسلمانان اسلام تشکیل شد اما به دست سرباز وطن حاج قاسم نابود  و برای همیشه این افراد جنایتکار که چهره‌ی اسلام را مخدوش کردند از بین رفتند .

 

ملا مبارکشاهی افزود: اگر شهید سلیمانی و همرزمانشان جلوی این افراد را نمی‌گرفتند و شبانه روز از جان و زندگی خود مایه نمی‌گذاشتند امروز ما شاید شاهد بزرگترین این جنایت‌ها در خاورمیانه ، ایران ، عراق ، سوریه، ترکیه و در بقیه کشور های اسلامی بودیم .

 

مدیرکانون شهید غزالی پاوه  بابیان اینکه حاج قاسم بسیار ساده زندگی می کرد و دربند پست و مقام نبود، گفت: امیدوارم مسئولان از زندگی این سردار بزرگ و مخلص الگو برداری و صادقانه خدمت کنند و در راه و آرمان های قاسم سلیمانی قدم بردارند تا بتوانند امنیت کشور و جامعه را پیش از پیش حفظ کنند..

 

وی با اشاره به برنامه کانون فرهنگی هنری امام محمد غزالی بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم افزود: حضور اعضای کانون در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان پاوه ،همه برنامه‌های شهرستان پاوه در یک جا و در یک مکان انشالله با حضور پرشور مردم برگزار می شود. سخنرانی در مورد شخصیت و رشادت های حاج قاسم سلیمانی در خطبه های نماز جمعه، حضور در مدارس و معرفی ترویج و تبیین مکتب حاج قاسم از برنامه های کانون است.

 

ملا مبارکشاهی درپایان گفت: با توجه به اینکه کانون مسجد از لحاظ مالی دچار مشکل است از یک طرف و ویروس کرونا از جهت دیگر  نمی‌توانیم برنامه‌های متنوع دیگری برگزار کنیم امیدواریم سال آینده با حمایت کانون فرهنگی هنری مساجد استان و خلاص شدن از ویروس کرونا برنامه‌های بیشتر و  مدنظراز جمله مسابقه‌ی کتابخوانی، مسابقه‌ی نقاشی و برنامه های فرهنگی هنری دیگری را برگزار کنیم.

 

کد خبر 1134047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha