شهید حاج قاسم سلیمانی به چهره بین‌المللی تبدیل شده است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: حاج قاسم به چهره بین المللی تبدیل شده است و امروز بر سر مزارش از شیعه و سنی مسیحی و تمام گرایشات دینی حاضر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» امروز(دوشنبه، 13دی) در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، حاج قاسم را مالک اشتر علی زمان دانست و اظهار کرد: خداوند انسان را وقتی خلق کرد توانایی ها و استعدادهایی را در فطرت انسانها قرار داد و هر کدام از این توانایی ها بالقوه اگر بالفعل تبدیل شودبشر آنقدر تعالی و کمال پیدا می کند که به غیر از خدا هیچ موجود دیگری نمی تواند ببیند این بشر به کجا می رسد.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه فرشته ها و ملائک باید برای این چنین بشری خدمتگزاری کنند افزود: شهید سلیمانی در سایه حکومت دینی و اسلامی و در مکتب حضرت زهرا(س) به گونه ای تربیت پیدا کرد و به جایی رسید که امروز همه دوربین ها و ماهواره ها و ... به مزارش در کرمان دوخته شده است.

 

وی با اشاره به دومین سالگرد حاج قاسم گفت" هر چه جلوتر برویم در سال های آینده مزار حاج قاسم به کانون توجه کل جهانیان تبدیل می‌شود چنانچه که امسال هم این اتفاق افتاده و از مسیحیان و عراق و سوریه و اروپا بر سر مزازش حاضر شده اند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حاج قاسم به چهره بین المللی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: امروز بر سر مزارش از شیعه و سنی و مسیحی و تمام گرایشات دینی حاضر شده اند چرا که شهید سلیمانی یک مکتب فراجناجی بوده است.

 

امام جمعه ماسال اظهار کرد: شهید سلیمانی شجاعت، عقلانیت و تدبیر را در خودش جمع کرده بود فلذا رهبر انقلاب از ایشان بعنوان مکتب یاد می کند.

 

وی افزود: شهید سلیمانی در مکتب حضرت زهرا (س) و امام و رهبری بزرگ شده و در وصیت نامه اش خطاب به دخترش می فرماید حاضرم همه دار و ندار و هستی خودم را بدهم و شهادت را از خدا بگیرم.

 

حجت‌الاسلام موسوی گفت: با توجه به اینکه 2 سال از شهادت حاج قاسم می گذرد، امروز وظیفه ما این است همان مسیری که شهدا رفتند باید در همان مسیر حرکت کنیم.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه شهید سلیمانی دشمن شناس بود وظیفه ما این است دشمن شناس باشیم خاطرنشان کرد: باید بدانیم رژیم صهیونیستی و امریکا دشمنان اصلی ما هستند و باید این را از مکتب شهید سلیمانی یاد بگیریم و نباید بگذاریم ذهن های ما را منحرف کنند.

کد خبر 1134053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha