شهید سلیمانی برترین چهره ملی و امتی کشور بود

کریم‌پور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره کشور بود گفت: تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی، بزرگترین اجتماع ملی پس از دوران انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهد حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب شد اظهار کرد: این مکتب را صدق و اخلاص تشکیل می‌دهد و حاج قاسم عزیز ما در زندگی خود به معنای واقعی صادقانه عمل کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن و همچنین زمان داشتن مسئولیت در نیروی قدس، رنج مجاهدت در راه آرمان‌ها را بر خود هموار کرد.

 

وی با اشاره به اینکه سردار دل‌ها با تمام وجود به انقلاب و اسلام و عهدی که با خداوند سبحان و امام خمینی (ره) بسته بود وفادار ماند اذعان کرد: این سردار رشید اسلام نسبت به وظیفه‌ای که در قبال ملت ایران و امت اسلامی داشت، با کمال دقت در عمل و با همه توان اقدام می‌کرد.

 

کریم‌پور با بیان اینکه شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره کشور بود تصریح کرد: تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی، بزرگترین اجتماع ملی پس از دوران انقلاب بود.

 

وی عنوان کرد: طی ۲ سال اخیر، به صورت مستمر نام و یاد شهید سلیمانی در حال تکرار است و شاهد نفوذ و افزایش بیشتری از نام ایشان در جهان اسلام هستیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: کاری که شهید سلیمانی انجام داد، کار معمولی نبود و احتیاج به شهامت و شجاعت همراه به عقلانیت داشت و این شهید والامقام دشمن و ابزارهای آن را به درستی  می‌شناخت.

 

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از دشمنان ترسی نداشت خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز شهید سلیمانی در منطقه ما به عنوان نماد امید، اعتماد به نفس، بشارت و استقامت است.

 

کریم‌پور در ادامه به برخی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ستاد سالگرد این شهید سرافراز اشاره کرد.

 

کد خبر 1134059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha