برگزاری مراسم وداع با شهدای خوشنام در نکا با عنوان «مادران چشم به راه»

نجفی گفت: مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در نکا با عنوان «مادران چشم به راه» سه‌شنبه شب در مصلای امام خمینی(ره) نکا برگزار می‌شود.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نکا همواره در طول دوران مختلف در خط اول انقلاب و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ارزشی بوده است و اکنون هم با حضور 2 شهید گمنام خوشنام بار دیگر شهر ما به حضور شهدا مقدس شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مراسم وداع با 2 شهید گمنام دفاع مقدس در نکا با عنوان «مادران چشم به راه» سه‌شنبه شب در مصلای امام خمینی(ره) نکا برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم سردار میرشکاری از کرمان است و از مداحی حاج علی طهماسب‌پور در سه‌شنبه شب 14 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی(ره) نکا بهره‌مند می‌شویم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مراسم تشییع روز پنج‌شنبه 16 دی ماه ساعت 13 از مقابل سپاه پاسداران نکا به سمت میدان جانبازان برگزار و این شهدا در حرم شهدای خوشنام نکا و نیروگاه نکا خاکسپاری می‌شوند.

 

نجفی یادآور شد: نکا کارنامه درخشانی در دوران مختلف داشته و در این ایام هم با حضور گسترده مردم در تشییع پیکر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنیم.

کد خبر 1134095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha