کانون های مساجد دارای خلاقیت و نوآوری هستند

قانعی گفت: در کانون های مساجد برنامه ریزی ها از خودشان شکل می گیرد و ما پشتیبان برنامه ها هستیم و این نهادهای مردمی دارای خلاقیت و نوآوری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در مراسم گشایش نمایشگاه عکس خبری «سردارعشق» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در فضای نگارخانه ای متروی «نمازی» شیراز برگزار شد، گفت: شهادت سردار سلیمانی از حوادثی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار می شود و این روز در تمام خاطره مردم ایران خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باید با برنامه هایی همراه شود تا در حافظه تاریخی کشور و مردم ماندگار شود.‌

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: در استان فارس شاهد اجرای برنامه های مختلفی برای پاسداشت سردار سلیمانی هستیم که اتفاق نوینی در انقلاب اسلامی است و بعد از شهادت سردار سلیمانی انقلاب یک بار دیگر زاده شد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی مصداق بارز انسان انقلاب اسلامی است زیرا ذات و تفکر انقلابی بر پرورش انسان معطوف است و هنر انقلاب معرفی امثال شهید سلیمانی و شهید حججی به جهان است.

قانعی تاکید کرد: دهه هفتادی های ما امروز مدافعان حرم شده اند که تاثیر شهید سلیمانی بر آنهاست و در عرصه فرهنگی، انقلاب اسلامی در پرورش انسان های والا موفق بوده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه ها باید در خصوص مناسبت هایی مانند سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید وسط میدان برگزار شوند تا به مردم یادآوری شود پای قهرمانی های ملت ایستاده ایم.

قانعی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: برنامه های شب شعر و در تالار حافظ فردا برگزار خواهد شد و نمایشگاه عکس در متروی نمازی که به سفر شهید سلیمانی به شیراز، از قاب دوربین عکاسان خبری فارس پرداخته است اقدام موثر و میدانی است و این تصاویر حرف های زیادی برای صحبت دارند.

وی اعلام کرد: بسیاری از برنامه های شهادت سردار سلیمانی توسط گروه های مردمی انجام شده که قابل توجه است.

قانعی تصریح کرد: در کانون های مساجد برنامه ریزی ها از خودشان شکل می گیرد و ما پشتیبان برنامه ها هستیم و این نهادهای مردمی دارای خلاقیت و نوآوری هستند.

کد خبر 1134107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha