احداث ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اندیمشک

جهانگیری با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک در حوزه احداث کانون‌‌های پرورش فکری در استان خوزستان پیشتاز است و پنج کانون دارد افزود: ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مرکزی و بخش الوارگرمسیری در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و مدیران و مربیان کانون‌های پرورش فکری اندیمشک اظهار کرد: کانون‌های پرورش فکری محل مناسبی جهت پرورش استعدادهای درخشان از کودکی و نوجوانی هستند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه احداث کانون‌‌های پرورش فکری در استان خوزستان پیشتاز است و پنج کانون دارد افزود: ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مرکزی و بخش الوارگرمسیری در دست احداث است.

 

وی اذعان کرد: کانون‌های پرورش فکری نقش مهم و کلیدی در سطح جامعه دارند و از هیچ کوششی جهت حمایت از این کانون‌ها دریغ نخواهیم کرد.

 

جهانگیری با بیان اينكه اندیمشک مردمان با فرهنگ و با استعدادی در حوزه فرهنگی، عملی و پژوهشی دارد تصریح کرد: شهرستان اندیمشک همواره در حوزه‌های فرهنگی پیشتاز بوده است.

 

«وحید کیانی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز با اشاره به اینکه عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اندیمشک در کسب عناوین برتر در استان خوزستان و کشور قابل تقدیر است خاطر نشان کرد: اندیمشک به عنوان یکی از شهرهای پویا در حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به شمار می‌رود.

 

در ادامه این نشست، از مربیان و افراد برتر در حوزه شعر در سطح استانی و ملی تجلیل شد.

 

کد خبر 1134113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha