برگزاری گردهمایی رهروان مکتب سلیمانی در آبادان

همزمان با دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گردهمایی رهروان مکتب سلیمانی با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز بسیجی در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حبیب الله رمضانی» عصر امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در آئین گردهمایی رهروان مکتب سلیمانی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور ۴۰۰ دانش آموز بسیجی در سینما مهر آبادان برگزار شد اظهار کرد: شهید سلیمانی همیشه و در همه حال حامی مردم به ویژه اقشار کم برخوردار جامعه بود و برای آنها تلاش می‌کرد، امروز در دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام، اقشار مختلف مردم از هر قوم و گروهی و حتی کشورهای آزادی خواه یاد ایشان را گرامی ‌می‌دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه دشمنان نتوانستند مکتب عاشورا را از بین ببرند افزود: حاج قاسم در مکتب عاشورا رشد کرد و اکنون نیز مکتب ایشان همچون عاشورا جهانی شده است.

 

وی حاج قاسم را ستون محکمی برای انقلاب، رهبری و پناه همه مظلومان جهان دانست و تصریح کرد: یکی از راه و رسم‌هایی که سردار سلیمانی در مسیر مبارزه دنبال می‌کرد، صبر و استقامت بود و این شهید بزرگوار چه در دوران جنگ تحمیلی و چه بعد از آن هیچ‌گاه صبر خود را از دست نداد.

 

رمضانی بر ضرورت الگوبرداری دانش آموزان از منش، شخصیت و خصلت های سردار دلها تاکید کرد و ادامه داد: یکی از وظایف مهم ما این است تا ابعاد مختلف شخصیتی و تلاش و زحمات و جانفشانی مردان بزرگی همچون حاج قاسم را به دانش آموزان معرفی کنیم و بشناسانیم تا نسل جوان بهتر بتوانند این افراد را الگو و سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

 

در ادامه این آئین «ثامر چنعانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، با اشاره به حضور ایشان در زمان سیل سال ۹۸ آبادان و شادگان عنوان کرد: این شهید بزرگوار با تمام تواضع در خانه‌های مردمی که سیل آنها را تهدید می‌کرد حضور یافت تا به این مردم خدمت کند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان به اینکه سردار سلیمانی در عین خاکی بودن در ابلاغ فرمان نیز قاطع بود یاد آور شد: راه شکست دشمن تنها وحدت بین مردم است، خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی، دشمن در صدد به حاشیه بردن این دولت است و مطالبه متراکم ده‌ها سال را از دولت تازه کار طلب می‌کند.

 

کد خبر 1134134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha