حضور رییس ستادکل نیروهای مسلح در کرمان| اسرار و ابعاد زیادی از زندگی حاج قاسم هنوز بیان نشده است

سرلشکر باقری تصریح کرد: هنوز خیلی از اسرار و ابعاد و جزییات حرکات و سکنات و زحمات آن بزرگوار بیان نشده و همرزمان و دوستان او در حال بیان هستند و جوانان به خوبی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرلشکر محمدباقری، صبح سه شنبه(۱۴ دی) در بدو ورود به کرمان برای حضور در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گزار شهدای کرمان حضور یافت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

 

 

 

وی گفت: حقیقتاً عزت و محبتی که خداوند از این شهید بزرگوار در دل ملت ایران گذاشت بی نظیر است و راهی که او از خود به جای گذاشت چه در زندگی فردی و معنوی و عرفانی و اخلاقی و چه در مشی اجتماعی و مدیریت و رسیدگی به مردم و در محبت و عطوفت به فرزندان شهدا و همچنین در مقابله با دشمنان و غضب به مستکبران نمونه و اسطوره بی نظیری در جهان و منطقه بود، هست و خواهد بود.

 

 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: هر یک از حالات و روحیات و خاطرات او درس بزرگی برای همه و جوانان و نسل های آینده خواهد بود.

 

 

 

وی تصریح کرد: هنوز خیلی از اسرار و ابعاد و جزییات حرکات و سکنات و زحمات آن بزرگوار بیان نشده و همرزمان و دوستان او در حال بیان هستند و جوانان به خوبی استقبال کردند و درس های فراوانی در آن نهفته است که تضمین انقلاب و  اسلام و تدین در منطقه خواهد بود.

کد خبر 1134155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha