شب شعر« مرد میدان» در شهرستان طارم برگزار شد

به مناسبت دومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شب شعری با عنوان«مرد میدان» با حضور جمعی از شعرای طارمی در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آب بر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در شب شعر مرد میدان، انعامعلی محمدی، سید احمد موسوی، معصوم علی نوروزی، سید جهانبخش شفیعی، سیمه جعفری، سعید ثاقبی، توسل پاشایی از شعرای طارمی به شعرخوانی در رسای سردار دل ها پرداختند.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از برنامه های تاثیر گذار در این حوزه برگزاری محافل شعر است که شهرستان طارم یکی از شهرستانهای توانمند در این زمینه است.

 

منوچهر شعبانی در ادامه با  بیان اینکه اسلام بر روی  تعصب زبانی ،نژادی وقومی خط بطلان کشیده است، گفت: شهید سلیمانی نسبت به  ظلمی که به  مسلمانان منطقه و جهان  از سوی  قدرت  ها می رفت بی  تفاوت نبود.

 

وی اظهارکرد: شهید سلیمانی متعلق به  تمامی کشورهای منطقه و جهان است و همه آزادیخواهان جهان از شهادت وی اندوهگین شدند.

 

به گفته شعبانی، سردار دلها شخصیت چند وجهی داشته و علاوه بر مرد میدان عمل بودن آثار فرهنگی فاخری از خود به یادگار گذاشته که از جمله آن می‌توان به زندگی‌نامه ایشان اشاره کرد، که این خود منبع و سوژه بسیار عالی برای به تصویر کشیدن در قاب نقاشی است.

 

همچنین مسابقه نقاشی « من سلیمانی ام» به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1134229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha