مشکلات گیلان را مدیریت جهادی مرتفع می کنیم

عباسی به اینکه گیلان خرابی‌های زیادی دارد که تاکنون بدان رسیدگی نشده است،گفت: با کمک مدیران دلسوز و با مدیریت جهادی گیلان را می‌سازیم و مشکلات را مرتفع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (سه‌شنبه، ۱۴ دی ) در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از اهدافی است که با شکل‌گیری انقلاب اسلامی انجام شد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی افتخاری است برای مسئولان و یادگارهای ارزشمندی از دست اندرکاران و حامیان این پروژه‌ها به جا می‌ماند گفت: امروز دغدغه همه ما محرومیت‌زدایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد قرار گرفت و سپاه پاسداران، بسیح سازندگی و بنیاد مسکن از حوزه‌های تلاشگر و ظرفیت‌‌های مهم در این بخش هستند.

 

استاندار گیلان با تاکید بر بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و جهادی در محرومیت‌زدایی افزود: دشمنان سخت افزاری و نرم افزاری در حال ضربه زدن به کشورهای اسلامی به‌ویژه جبهه مقاومت هستند و بایستی از این ظرفیت‌ها بهره گرفته شود و فقط نگاه ما به دولت نباشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در گذشته کشور گران اداره شده است تصریح کرد: اگر ورود سازمان های حمایتی و حاکمیتی نبود با مشکلات بسیاری روبه رو بودیم.‌

 

عباسی اضافه کرد: نگاه دولت بر محور ولایت است و بر اساس همان نگاه، برنامه‌ها را در استان دنبال می‌کنیم.‌

 

وی با اشاره به اینکه گیلان خرابی‌های زیادی دارد که تاکنون بدان رسیدگی نشده است، با بیان اینکه فقر، آسیب‌ها و تهدیدات گیلان علت‌یابی شده است افزود: با کمک مدیران دلسوز این روند ادامه نخواهد داشت و با مدیریت جهادی گیلان را می‌سازیم.

 

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان ساخت: در این راستا از ظرفیت‌های داخل  و بیرون استان بهره گرفته می‌شود، نباید منتظر بودجه باشیم بلکه باید با بهره‌گیری از توانایی ها عمل کنیم.

 

کد خبر 1134286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha