سلام برسردار میدان نبرد

سلام ای کسی که نگاهت وجود دشمنان را می لرزاند و نامت رمز گشایش تمام قفل های دربهای بسته ی قلب های مردم جهان است و عکست مرهمی بر تمام غم های دنیا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ؛ سلام سردار،ای اسوه بزرگ،ای جوانمرد و ای قهرمان تمام داستان های واقعی که دنیا آنها را بر تاریخ وجودش نوشته و رهبر ملتی،این گونه از تو در نمازش می گوید و می گرید و مردمی که عاشقانه با چشمانی که خون می گرید از نبود تو این طور اقیانوسی برپا کرده اند که دنیا تا به حال به خود ندیده است ، اقیانوسی پر از موج هایی از جنس انتقام و از غیرت و بزرگی تو سردار ، اقیانوسی که قرار است ریشه ظلم و ستم را برکند.

 

سلام بر مرد میدان بر شهید همیشه زنده ، سلام برسردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی 

 

نمیدانی حاج قاسم که چقدر دل تنگ توایم و چقدر به یادت هستیم ، در همه حال ، در همه جا هستی و اصلا باورم نمی شود که رفته ای !!

حاج قاسم عزیز

اصلا نمیدانیم چرا حال دلمان اینقدرخراب است ومسکن قلبمان شده ای .

 

دل ما برای دیدن تو کنار رهبر عزیزمان تنگ شده است ، دل ما برای بوسیدن کودکان ودادن انگشترت به دیگران تنگ شده است ، برای دیدن قامت بلندت در لباس مقدسی که چهل سال بر تنت بود تنگ شده است. برای همه کار هایی که برای حفظ جان و امنیت ما و مردم دنیا انجام میدادی تا حتی یک خراش کوچک هم بر ندارد.

 

  دل ما حس آرامش را میخواهد که همه اش از وجود تو بود،در یک کلام، به معنای واقعی  عاشقت بودیم،وعاشقت هستیم وخواهیم بود .

 

رویای تو ، رفتار تو ، لباس تو و راه تو همه اش را در روح وروان خودمان جای میدهیم تا هیچ وقت از عشقت کم نشود. بزرگ ترین رویایت آزادی قدس شریف است میدانم که این رویای تو محقق شدنی است اما فقط سرباز هایی نیاز داری که اماده باشند تا پای جان ، جان دهند وما قول میدهیم که همواره سرباز ولایت باشیم وتاپای جان برای این رویا جان دهیم .

 

برای ما هم دعا کن که سخت به دعایت محتاجیم سردار دلها.

 

روحت شاد و راهتان پر رهرو ..

 

سید قاسم جاسمی 

کد خبر 1134384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha