جهاد مستمر با مستکبران شاخصه مکتب سلیمانی است

سرلشکر رحیم صفوی گفت: اعتقاد به اسلام ناب و جهاد مستمر با مستکبران از جمله شاخصه های مکتب سلیمانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سرلشکر«سید یحیی رحیم صفوی» در ارتباط تصویری با دومین همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده که امروز (سه شنبه ۱۴ دی) در تالار مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: آمریکا و صیهونیست ها می خواستند جبهه مقاومت اسلامی تضعیف شود ولی با شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهانشان در ترور ناجوانمردانه، این امر محقق نشد.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: با این شهادت مظلومانه مکتب سلیمانی شکل گرفت و مکتب سلیمانی یعنی مکتب مقاومت و این مکتب و عملکرد حاج قاسم باعث تحقیر آمریکایی ها و صهیونیست ها شد.

 

وی عنوان کرد: آمریکایی ها به صورت مفتضحانه از افغانستان فرار کردند و فرار آنها برای تمام مردم جهان روشن شد و این مهم محصول جبهه مقاومت است و شکست های پی در پی صهیونیست ها در برابر حزب الله لبنان، نتیجه مکتب سلیمانی است.

 

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به شاخصه های مکتب سلیمانی اظهار کرد: اعتقاد به اسلام ناب و جهاد مستمر با مستکبران، باور و اعتقاد به خداوند متعال و توانمندی های خلق خدا و حمایت از مستضعفان و مسلمان تحت ستم برای رسیدن به آزادی و دست گرفتن سرنوشت سیاسی کشور خودشان از جمله شاخصه های مکتب سلیمانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: فرماندهی در مکتب سلیمانی، فرماندهی بر قلب ها، افکار، اندیشه و عقاید و نشان دادن راهکارهای عملیاتی و نشان دادن جهاد فی سبیل الله است.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد: آمریکایی ها که می خواستند جبهه مقاومت را با این ترور ناجوانمردانه تضعیف کنند ولی به فضل الهی با این شهادت مظلومانه هم اکنون قدرت آمریکایی ها و صیهونیست ها رو به افول و نزول می رود و قدرت جبهه مقاومت رو به افزایش است.

 

در ادامه سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: برگزاری چنین همایشی نوید رویکردی نو و دمیدن خون تازه در دانشگاه بین المللی امام خمینی است، دانشگاهی که می خواهد به همت جوانان مومن و فرهیخته راهی تازه و جدید برای تحقق اهداف بلند این دانشگاه و رسالت بنیادین آن که ترویج اندیشه های امام و انتقال پیام انقلاب به جهانیان است، در پیش گیرد.

 

«سید علی قاسم زاده» خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت جوانان مومن و فرهخیته سال آینده همایش را با دریافت مجوزهای پژوهشی و اعتبارات علمی بین المللی با حضور پژوهشگران و اساتید پربارتر از امسال برگزار کرده و دبیرخانه دائمی ستاد حوزه مقاومت را در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) دایر کنیم.  

 

گفتنی است ورود پیکر مطهر شهید باب الله داودی توسط دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به همایش مقاومت و جهان آینده فضای این برنامه را عطرآگین کرد.

کد خبر 1134389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha