سردار سلیمانی با اخلاص تمام توان خود را پای کار انقلاب آورد

سردار فدوی با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص و صدق تمام توان خود را پای کار انقلاب آورده بودگفت: این شهید والامقام در میدان جنگ همواره در خط مقدم نبرد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار«علی فدوی» در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به سخنان امام خميني (ره) که فرمودند پاسداري از انقلاب يک تکليف است و لذا همه بايد به تکليف خود در اين عرصه عمل کنيم گفت: پاسداري از انقلاب جزو اموري است که مي تواند اخرت انسان ها را بسازد و لذا همه ي پاسداران بايد به اين مهم توجه ويژه داشته باشند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در روز قيامت به تمام اعمال کوچک و بزرگ انسان ها رسيدگي مي شود و همه بايد سعی کنيم تا از لحظه لحظه عمران براي حفاظت و پاسداري از اين انقلاب تلاش کنيم اضافه کرد: خودمراقبتي يکي از دستوراتي است که علما به آن تاکيد داشته اند و همه ي پاسداران بايد مراقب اعمل و رفتار خود باشند.

 

وي با تأکید براینکه پاسداران همواره در پاسداشت از نظام و انقلاب به وظايف خود عمل کرده اند و نتيجه ي آن استواري انقلاب پس از ۴۳ سال است افزود: وجود جوانان پاسدار دهه هشتادي نشان از انتقال خوب فرهنگ پاسداري از فرماندهان نسل انقلاب به جوانان است.

 

سردار فدوی در ادامه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ دلدادگان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و صدق تمام توان خود را پای کار انقلاب آورده بود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است ادامه داد: وعده خداوند حتمی است و حزب خدا همواره برابر دشمنان پیروز میدان است و این موهبت الهی را ما در طول ۴۳ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد با گوشت و پوست خود لمس کرده‌ایم.

 

وی به یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: معظم له فرموده‌اند «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌تر است» و همگان به حقیقت دیدند که میلیون‌ها نفر چگونه به یاد شهید سلیمانی به خیابان‌ها آمدند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با خدا معامله کرد، تاکید داشت: شهید سلیمانی در میدان جنگ همواره در خط مقدم نبرد بود و این نشان از سبک فرماندهی او بود که همواره پیشگامی می‌کرد و منتظر و پشت سر نمی‌ماند.

 

وی با بیان اینکه رمز موفقیت و محبوبیت سردار سلیمانی در نبرد با داعش و دیگر جبهه‌هایی که ایشان حضور داشت، آن بود که همواره خودش در شرایط سخت همیشه پیش قدم می‌شد، ابراز کرد: این پیشگامی همیشه از نکاتی بود که رزمندگان جبهه مقاومت از شهید سلیمانی به یاد دارند.

 

سردارفدوی بیان کرد: شهید سلیمانی شخصیتی داشت که هر لحظه که می‌گذشت عشق شهادت در او بیشتر می‌شد و این عشق بود که سبب شد خداوند خواسته‌اش را اجابت و وی را نزد خودش ببرد همانطور که ما معتقد هستیم شهدا در دل عاشقانه به معشوق خود دل باختند و قدم در راه شهادت گذاشتند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در برابر جبهه حق مجبور به فرار و ترک منطقه شده است، افزود: رزمندگان محور مقاومت آنچنان عرصه بر آنها تنگ کرده‌اند که آمریکا برای خروج از ورطه التماس می‌کند.

کد خبر 1134398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha