برخی اوقات نام تحریم کلید واژه ای برای گران کردن اجناس است

محمدی با اشاره به اینکه کیفیت تولیدات به گونه ایست که می تواند کشور را از ورود کالاهای خارجی بی نیاز کند، گفت: برخی اوقات نام تحریم کلید واژه ای برای گران کردن اجناس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا محمدی»، امروز (سه شنبه 14 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مجموعه برای اولین بار در خاورمیانه ظرف کمتر از هفت ماه راه اندازی شد، گفت: برای اولین بار مجموعه آموزشی تشریح جنازه انجام می شود.

مدیر عامل موقوفه دانش سلامت «کوثر» فارس با یادآوری این مطلب که کالا را از بدو تولید تا استفاده، آموزش و فرآیند کارگزاری در این مجموعه دیده شده است، اظهار کرد: این مجموعه جزء بزرگترین کارخانه های تولید ایمپلنت ها است و کالاهایی که تولید می کند برای اولین بار در ایران تولید شده است، یکی از کارهای اساسی که تنها در پنج کشور تولید می شد، برای اولین بار در کشور پیچ های جذبی فکی توسط این مجموعه تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه 85 نفر در این مجموعه هم اکنون حضور دارند و تا راه اندازی شرکت، 150 نفر را استخدام خواهیم کرد، اضافه کرد: موضوع آموزش و کنترل کیفیت جز قوانین و اهداف این شرکت است و نیازمندی و اشتغال را در نظر گرفته ایم و به صورت غیر مستقیم 680 نفر مشغول به کار هستند و تولیدات این مرکز در بیمارستان های «شهید چمران»، «نمازی» شیراز و «امام خمینی (ره) تهران استفاده می شود و تا امروز یکصد هزار قطعه در این موسسه تولید شده است.

محمدی با اشاره به اینکه اولین «کلین روم» (اتاق تمیز) برای موارد خاص راه اندازی شده است، افزود: یکصد میلیارد تومان از محل موقوفات برای این مجموعه در نظر گرفته شده است و این مجموعه دارای همه استانداردهای معتبر است و در خصوص صادرات عراق و سوریه در فرایند صادرات قرار گرفته اند و نمونه هم برای کشور عمان نمونه ها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه نیاز داخل در اولویت است، صادرات با حجم بالا نیست، تاکید کرد: ۲۱ دی ماه افتتاح بخش دندانی است و در این مراسم وزیر بهداشت حضور می یابد.

محمدی تاکید کرد: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است تا استاندارد CE اتحادیه اروپا را دریافت کنیم و شرکت کوثر تنها مجموعه ای است که محصولات خود را بیمه کرده است و بیمه ای متفاوت که اگر محصول دچار مشکل شد تمام خسارات را پرداخت می کند.

وی با اشاره به اینکه جنس تمام کالاها تیتانیوم و وارداتی است، اضافه کرد: شرکت «کوثر» جز پنج کشور اول دنیا در تولید پیچ ها است و با هدف جلوگیری از خروج ارز از کشور فعالیت می کند و برای فعالیت های این شرکت از منابع دولتی هزینه نشده است اما تمام مواد اولیه از خارج وارد می شود.

محمدی با اشاره به اینکه کیفیت تولیدات به گونه ایست که می تواند کشور را از ورود کالاهای خارجی بی نیاز کند، اضافه کرد: برخی اوقات نام تحریم کلید واژه ای برای گران کردن اجناس است.

 

کد خبر 1134444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha