نمایشگاه یاس نبی فرصتی برای معرفی تاریخ اسلام

حجت الاسلام حمید بامری گفت: نمایشگاه سوگواره یاس نبی فرصتی برای معرفی تاریخ اسلام و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز هم زمان با آغاز ایام فاطمیه نمایشگاه سوگواره یاس نبی در حسینیه مسجد جامع عنبرآباد گشایش یافت.


حجت الاسلام «حمید بامری» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه سوگواره یاس نبی به همت و تلاش فعالان فرهنگی، روحانیون، گروهای جهادی و مجموعه انقلابی و نهادهای انقلابی راه اندازی شد.

امام جمعه عنبرآباد افزود: در این نمایشگاه گوشه ای از تاریخ اسلام از جمله غربت و مظلومیت حضرت زهرا (س) به تصویر کشیده شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه سوگواره یاس نبی فرصتی برای معرفی تاریخ اسلام و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به مردم است.

 

حجت الاسلام بامری ابراز کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در حسینیه مسجد جامع عنبرآباد دایر است و عموم مردم از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب می توانند از آن بازدید کنند.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: همچنین با توجه به ایام سالروز شهادت شهید سلیمانی، نمایشگاه شهداء در جوار نمایشگاه سوگواره یاس نبی راه اندازی شده که صحنه های یاد شهدا و دفاع مقدس را به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم ایام فاطمیه در محل مسجد جامع عنبرآباد از امشب برگزار می شود و عزاداران فاطمی می توانند از فضای معنوی این مجالس بهرمند شوند.

کد خبر 1134451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha