پذیرش و غربالگری یک هزار و ۱۵۵ معتاد متجاهر در کمپ های بهزیستی فارس

کشفی نژاد گفت: طرح جمع‌ آوری معتادان متجاهر در استان با دستور استاندار فارس از ابتدای دی آغاز شده و یک هزار و ۱۵۵ معتاد متجاهر در کمپ های بهزیستی پذیرش و غربالگری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 14 دی) در گردهمایی فصلی مدیران و روسای بهزیستی های سراسر استان فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: از آنجا که اساس کار سازمان بهزیستی بر مددکاری است، مددکاری به عنوان مهمترین اصل خدمتگزاری باید در تمام حوزه‌ های فعالیتی سازمان بهزیستی در اولویت باشد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: سازمان بهزیستی باید از مددکاران بهزیستی، حمایت های ویژه داشته باشد و آموزش، بازآموزی، امتیاز دهی و رتبه بندی را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به طرح جمع‌ آوری معتادان متجاهر در استان بیان کرد: این طرح با دستور استاندار فارس از ابتدای دی آغاز شده و یک هزار و ۱۵۵ معتاد متجاهر در کمپ های بهزیستی پذیرش و غربالگری شده اند.

کشفی نژاد ادامه داد: بهزیستی به عنوان سازمان متولی نگهداری از معتادان متجاهر همکاری ویژه  با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری ویژه دارد و برای اسکان افراد جمع آوری شده مازاد بر ظرفیت بهزیستی فارس در کمپ های ماده ۱۵ در تلاش هستیم.

وی تصریح کرد: بخشی از این معتادان مربوط به شهرستان‌ های اطراف شیراز یا استان های همجوار هستند و در طرح جدید برای بازگرداندن معتادان متجاهر جمع‌ آوری شده به شهرستان های اصلی خودشان و تحویل به کمپ درمانی آن شهرستان اقدام می شود.

خاطر نشان می شود، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر فارس، مهمان ویژه نشست روسای بهزیستی های فارس بود.

کد خبر 1134454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha