دستور وزیر کشور برای رسیدگی فوری به وضعیت سیل‌زدگان در جنوب کشور

وزیر کشور به استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و هرمزگان دستور داد تا فورا به وضعیت سیل‌زدگان رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  وزیر کشور به استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و هرمزگان دستور داد تا هر چه سریع‌تر به وضعیت هموطنان سیل‌زده رسیدگی کنند.

احمد وحیدی گفت که سیل اخیر برای مردم در استان‌های جنوبی کشور مشکلاتی ایجاد کرده است. او از استانداران خواست تا همه امکانات و ظرفیت‌های استانی‌شان را برای کمک به هموطنان سیل دیده بسیج کنند.

در چند روز گذشته در استان‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان بارش‌های شدیدی اتفاق افتاده است که موجب سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق شده است. 

حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو را به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور مأمور کرد تا ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، گزارشی را از آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای کمک و امدادرسانی به مردم در این استان‌ها ارائه کند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون عمران و کشاورزی مجلس درخواست کرده بود تا به سیل اخیر ورود کنند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور به‌نمایندگی از رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، آخرین اقدامات و تدابیر صورت‌گرفته برای رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را جویا شد و بر امدادرسانی سریع به سیل‌زدگان و انجام اقدامات جهادی با همکاری گروه‌های مختلف برای رفع آبگرفتگی و لایروبی معابر و منازل مسکونی و تأمین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان تأکید کرد.

کد خبر 1134464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha