انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه فرهنگیان کردستان

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه فرهنگیان استان کردستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه فرهنگیان استان کردستان منعقد شد.

 

همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مشترک، برگزاری همایش‌های مشترک در سطح استان براساس موضوعات مورد توافق طرفین، برگزاری نشست‌های مشترک تخصصی کتابخوانی و نقد وبررسی کتاب، از موضوعات تفاهم نامه مشترک میان کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه فرهنگیان استان کردستان است.

 

توسعه فرهنگ مطالعه، کتابخوانی، تحقیق و پژوهش در جامعه و  بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي طرفين در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان به عنوان اهداف اصلی در این تفاهم نامه مشترک مورد توجه قرار گرفته است.

 

همکاری در برگزاری نشست‌های کتابخوان تخصصی و ویژه و نشست‌های علمی مشترک، نمایش آثار منتخب علمی، پژوهشی و همچنین معرفی تازه‌های کتاب در کتابخانه‌های عمومی، همکاری در برگزاری مراسم رونمایی و نقد کتاب، برگزاری کارگاه‌ها و دوره های آموزشی برای کارکنان و اعضای کتابخانه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان توسط کتابخانه های عمومی از تعهدات کتابخانه‌های عمومی در تفاهم نامه مشترک با دانشگاه فرهنگیان استان کردستان است.

 

همچنین همکاری در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برای کارکنان و اعضای کتابخانه، مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی، خوانش و معرفی کتاب به صورت حرفه‌ای با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و همکاری در اجرای فعالیت‌های کلی کتابخانه‌های عمومی در این تفاهم نامه از تعهدات دانشگاه فرهنگیان استان کردستان است.

 

گفتنی است؛ مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال شمسی و تمدید آن با توافق  طرفین بلامانع است.

کد خبر 1134471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha