بیعت با آرمان های انقلاب در مراسم وداع با شهید گمنام در جمعیت هلال احمر فارس

جوانمردی گفت: برگزاری مراسم وداع و تشییع شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمعیت هلال احمر فارس فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی جوانمردی»، امروز (سه شنبه 14 دی) در مراسم وداع اعضای جمعیت هلال احمر فارس با شهید گمنام گفت: برگزاری مراسم وداع و تشییع شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمعیت هلال احمر فارس فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر فارس افزود: اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم شرکت کردند.

وی اضافه کرد: عزت، اقتدار، استقلال، پیشرفت و امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون خون شهیدان و مدیون صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست.

جوانمردی اعلام کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران 476 شهید امدادگر به انقلاب تقدیم کرده و ملاک شهادت تنها تقدیم جان در راه خداوند در میدان نبرد نیست.

وی ادامه داد: افرادی که از فیض شهادت محروم شده اند با قرار گرفتن در مسیر صحیح عبودیت خداوند و کسب رضایت الهی می توانند از اجر و مرتبه شهادت بهره مند شوند.

جوانمردی تصریح کرد: لبخند و رضایت پروردگار در گروی کسب رضایت امام زمان (عج) است و کسی که در طول حیات خود رضایت ولیعصر (عج) را به دست آورد در فضیلت شهیدان سهیم خواهد بود.

خاطر نشان می شود، این مراسم به همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای امدادگر، دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس و جمعیت هلال احمر شیراز برگزار شد.

کد خبر 1134476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha