۵ هزار پرس آش نذری بین عزاداران فاطمی در رشت توزیع می شود

قانع با اشاره به پخت و توزیع پنج هزار پرس آش نذری در تجمع روز شهادت حضرت زهرا(س) در رشت، گفت: برپایی نمایشگاه تجسمی «بانوی بی نشان» از جمله برنامه‌های موکب خدام العتره شهرداری رشت است.

«علیرضا قانع» در حاشیه برپایی موکب خدام‌العتره شهرداری رشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار کرد: نمایشگاه تجسمی «بانوی بی نشان» که بخشی از زندگی پرخیر و برکت حضرت زهرا(س) را نشان می‌دهد از سوی موکب خدام‌ العتره شهرداری رشت در پیاده راه فرهنگی این شهر برپا شده است.

 

مدیراجرایی موکب خدام العتره رشت تصریح کرد: این نمایشگاه فاطمی، از روز 13 تا 16 دی ماه از ساعت 18 آماده بازدید عاشقان و دلدادگان حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

وی از پخش رادیو فاطمیه در محدوده پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت خبر داد و تاکید کرد: این رادیو با پخش مداحی و مراثی شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 17 تا 20، فعالیت می‌کند.

 

مدیراجرایی موکب خدام العتره رشت خاطرنشان کرد: مراسم ویژه فاطمیه با مداحی برادران رضاپور و محجوب از ساعت 20 روز 14 دی به مدت سه شب در حسینیه موکب خدام العتره شهرداری رشت برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در موکب خدام العتره خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با عنوان «روایت سردار دلها» با اجرای مجتبی صولتی، از ساعت 19:30 روز 16 دی برگزار می‌شود.

 

قانع، برپایی ایستگاه صلواتی را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه در موکب خدام العتره رشت برشمرد و اظهار کرد: احیای شب شهادت در کنار شهدای گمنام با سخنرانی حجت‌الاسلام حقی و مداحی اسکندر محسنی از ساعت 24 روز 15 دی برگزار می‌شود.

 

مدیراجرایی موکب خدام العتره رشت اذعان کرد: پخت و توزیع پنج هزار پرس آش نذری در تجمع روز شهادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این موکب است.

کد خبر 1134484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha