شهید سلیمانی بنده خالص خدا و پرورش یافته مکتب امام راحل بود

حجت الاسلام رضایی گفت: حاج قاسم سلیمانی بنده خالص خدا بود و در مکتب امام تربیت شده و در مقابل دشمن می ایستاد و اجازه نمی داد دشمنان کوچک ترین نگاه چپ به کشور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « علی رضایی »  در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش که شامگاه امشب( سه شنبه، ۱۴ دی) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی،  گفت: حضرت فاطمه زهرا ( س) فرمودند"  از دنیای شما تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیغمبر( ص) و انفاق را دوست دارم" و امیدواریم ما  به سه سفارش حضرت(س) توجه کنیم.


نماینده ولی فقیه در هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقام شامخ حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: " آنهایی که در راه خدا کشته می شوند نپندارید که آنها مرده اند بلکه زنده اند و در پیشگاه خدا رزق و روزی می خورند".

 

وی افزود: عزت و بزرگی حاج قاسم به فرموده مقام معظم رهبری به جهت معنویت اوست و شهادتش هم برگرفته از معنویت است.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه زندگی حاج قاسم بعد از انقلاب به سه وضعیت و نقش بزرگ تقسیم بندی می شود، افزود: یک بخش به عنوان فرمانده لشکر شهید ثارالله در استان کرمان، دوم فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق مستقر در زاهدان و بخش اعظم زندگانی شهید بعد از انقلاب و حضور در نیروی قدس سپاه پاسداران است که بیش از ۲۲ سال فعالیت داشت.

 

وی با بیان اینکه عزت انسان در قبال عبادت است هر چقدر عبادت انسان بالاتر رود عزت او نیز بیشتر می شود، اذعان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود نسبت به حاج قاسم فرمودند" بنده خالص خدا، اخلاص، صداقت از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود".

 

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بنده خالص خدا بود و در مکتب امام تربیت شده و در مقابل دشمن می ایستاد و اجازه نمی داد دشمنان کوچک ترین نگاه چپ به کشور کنند.

 

نماینده ولی فقیه در هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه حاج قاسم یک مکتب بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم صرفا یک رزمنده نیست بلکه یک انقلابی به تمام‌ معناست و  همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و  به شدت انقلابی بود.

 


حجت الاسلام رضایی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا فرزندان ما در جبهه مقاومت حضور داشتند، خاطرنشان ساخت: ادای تشکر از ملت سوریه( هشت سال سوریه در اوج نداری با ما بود ) و اینکه آمریکایی ها و اسرائیلی ها برای سوریه نقشه کشیدند اول سوریه بعد عراق و سوم ایران ، ما در این میدان عاقلانه عمل کردیم.

 

کد خبر 1134494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha