فرهنگ فاطمه(س)، فرهنگ خدمت به بشریت است

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه فرهنگ فاطمه(س)، فرهنگ خدمت به بشریت است، گفت: باید فرهنگ فاطمی را برای افکار عمومی در داخل و خارج تبیین کرد، چرا که اگر در جان ها نفوذ کرد، همچون شهید سلیمانی تربیت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله سید احمد حسینی خراسانی» امشب (14 دی) در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت ارتحال عالم مجاهد آیت الله مصباح یزدی(ره) که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت این ایام، گفت: ادای احترام به روح بلند فاطمه الزهرا(س) بزرگداشت ایمان، اسلام، قرآن، تقویت عدالت، حمایت از ولایت و ترویج ارزش های دینی است.

 

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: ما حضرت زهرا(س) را روح اسلام و جان قرآن می دانیم و احترام به فاطمه در واقع احترام به اسلام است.

 

وی بزرگداشت فاطمه(س) را بزرگداشت همه فضیلت ها، معنویت ها و فراهم ساختن زمینه حاکمیت عدالت خواند و اظهارکرد: فرهنگ فاطمه(س)، فرهنگ خدمت به بشریت است.

 

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه مکتب زهرا(س) ایمان ساز و مومن پرور است، بیان کرد: این هنر مکتب فاطمی است که همچون شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت می کند.

 

وی افزود: انسان مومن کسی است که با کمترین امکانات بیشترین خدمت را به جامعه می کند که نمونه بارز این امر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: باید فرهنگ فاطمی را برای افکار عمومی در داخل و خارج تبیین کرد، چرا که اگر در جان ها نفوذ کرد، همچون شهید سلیمانی تربیت خواهد شد.

 

گفتنی است، این مراسم با مداحی و نوحه سرایی ادامه یافت.

 

 

 

کد خبر 1134503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha